15

بومی‌ها در شهرداری قزوین آینده‌ای دارند؟

  • کد خبر : 43028
  • 22 اسفند 1398 - 11:20
بومی‌ها در شهرداری قزوین آینده‌ای دارند؟

افسانه ایراندوست سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین می گوید اگر نیروهای بومی ما پای کار باشند و نظم و استمرار در تمرین داشته باشند می‌توانیم در آینده به خودکفایی برسیم و حتی در فصل آینده از بومی‌ها در ترکیب اصلی استفاده کنیم

آی دبلیو اسپورتس : شهرداری قزوین یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال ۹۸ بود. ۵۰ درصد بازیکنان شهرداری قزوین را بومی‌ها تشکیل می‌دهند اما افسانه ایراندوست برای تشکیل استخوان بندی تیمش تعدادی بازیکن غیر بومی‌به کار گرفته است.

ایراندوست در مورد اعتبار مالی شهرداری قزوین در این فصل می‌گوید: “حمایت شهرداری قزوین از تیم مطلوب بوده. هزینه‌ای که برای تیم ما شده ۴۰ تا ۵۰ درصد تیم‌های بالانشین و پرهزینه لیگ برتر است. نمی‌توانم بگویم که از عملکرد تیم کاملاً راضی هستم. ما پتانسیل زیادی داشتیم.

سرمربی قزوینی ها ادامه می دهد: “باید بیشتر تلاش می‌کردیم و بهتر نتیجه می‌گرفتیم البته آسیب و بیماری بازیکنان اصلی به ما آسیب زد. مشکل دیگر هم فشردگی‌ها بود. ما فرصت چندانی برای ریکاوری و آماده سازی بازی بعد نداریم و همین مسئله روی همه تیم‌ها فشار وارد کرده است.”

اگر رقم اعتباری بالانشینان جدول را رقمی در حدود یک میلیارد تومان در نظر بگیریم شهرداری قزوین رقمی ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی برای این فصل هزینه کرده که بودجه خوبی محسوب می‌شود اما سهم والیبال قزوین از خروجی این اعتبار مالی چقدر است؟

افسانه ایراندوست در این باره می‌گوید: “اگر نیروهای بومی ما پای کار باشند و نظم و استمرار در تمرین داشته باشند می‌توانیم در آینده به خودکفایی برسیم و حتی در فصل آینده از بومی‌ها در ترکیب اصلی استفاده کنیم. این شرایط فراهم است و ادامه راه به بازیکنان جوان ما بستگی دارد.”

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=43028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.