13

نظر خوش قدم در مورد عملکرد دختران کاراته در ژاپن : رضایت بخش توام با انتظار بیشتر

  • کد خبر : 4340
  • 24 اردیبهشت 1397 - 12:16
نظر خوش قدم در مورد عملکرد دختران کاراته در ژاپن : رضایت بخش توام با انتظار بیشتر

سمانه خوش قدم سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان دختر ایران پس از درخشش دختران کاراته کا در ژاپن می گوید از عملکرد دختران کاراته کا راضی است گرچه انتظار کسب مدال های بیشتری را نیز داشته است.

سمانه خوش قدم در گفتگو با IWSports درباره عملکرد دختران کاراته در ژاپن اظهار کرد: ما در بخش کومیته از ۷ فرصت کسب مدال ، 3 طلا و یک نقره به دست آوردیم. از 4 وزن رده سنی جوانان ، 3 کارته کای ما به فینال رسیدند که دو نفر طلا گرفتند و از 3 کاراته کای ما در نوجوانان نیز یک طلا به دست آمد

وی افزود: کاراته آسیا در مسیری رو به رشد قدم بر می دارد. کاراته المپیکی شده است و به همین دلیل، همه روی آن سرمایه گذاری می کنند. کاراته در کشورهای مختلف با سرعت بسیار بالایی در حال رشد است و به همین دلیل ، کار در مسابقات قاره ای ساده نیست و نمی توانید خود را از پیش ، صاحب مدال بدانید.

سر مربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان گفت: گرچه آمار مدال های ما ، آمار قابل توجهی است اما به شخصه ،انتظار مدال های بیشتری داشتم و برای همین کار آماده شده بودیم اما باید بپذیریم که سایر کشورها ساکن نیستند. همه وارد رقابت شده اند و کار روز به روز سخت می شود.

خوش قدم عنوان کرد:  در مسابقات قهرمانی آسیا ، تیم هایی مثل تایلند ، چین تایپه ، امارات و ماکائو بسیار خوب شدند تا جایی که دختران اماراتی طلا و برنز گرفتند. ماکائو مدال برنز کسب کرد و تایلند و چین تایپه فینالیست داشتند بنا بر این همه این کشورها وارد سرمایه گذاری جدی و المپیکی در کاراته شده اند.

وی تاکید کرد: مسابقات قهرمانی آسیا برای ما تمام شده است و دیگر ذهنمان را به این مسابقات معطوف نمی کنیم و به دنبال تمرکز فکرمان روی مدال های کسب شده نیستیم. کارهای زیادی برای انجام دادن داریم و باید برای مسابقات حساس آینده آماده شویم.

سر مربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان گفت: در مجموع از تیمم راضی هستم و این موفقیت را به مردم خوب کشورم تبریک می گویم. از هنرمندان بزرگ کشورمان ، اسحاقجهانگیری معاون رئیس جمهور و فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش و مردم خوب کشورم تشکر می کنم که انرژی های مثبت خود را به ما هدیه کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.