23

آیتک سلامت : پیوستن به توپکا بابلسر بدترین انتخابم بود

  • کد خبر : 44533
  • 08 اردیبهشت 1399 - 13:55
آیتک سلامت : پیوستن به توپکا بابلسر بدترین انتخابم بود
آیتک سلامت ۱۹ ساله است و از جایی می‌آید که والیبال در آن یک رشته محبوب است: تبریز. آذربایجان شرقی معدن بازیکن والیبال است ...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” آیتک سلامت در میان چهره‌های والیبالی ایران به عنوان یک بازیکن جوان، با استعداد و با اخلاق شناخته می‌شود. روند پیشرفت پشت خط زن جوان سرعت گرفته و این را عملکرد او در ترکیب باریج اسانس کاشان در لیگ برتر والیبال ۹۸ و نیز حضور در ترکیب تیم ملی می‌گوید.

آیتک ۱۹ ساله است و از جایی می‌آید که والیبال در آن یک رشته محبوب است: تبریز. آذربایجان شرقی معدن بازیکن والیبال است و آیتک حالا یکی از پرچمداران والیبال زنان استانش به حساب می‌آید.

بازیکن ۱۸۸ سانتی متری پس از فصلی درخشان با باریج اسانس و تحت رهبری فاطمه شعبان خمسه و در شرایطی که به نظر می‌رسد دوران پرافتخار او در حال آغاز شدن است در گفتگویی شرکت کرده است:

داستان یک انتخاب بد

۳ سال بازیکن تیم شهرداری تبریز بودم و باید از مربی خوبم خانم منافی بابت زحماتی که طی این سال‌ها برای من کشید قدردانی کنم. در سال ۹۷ به دلیل اینکه شهرداری تبریز دیگر در والیبال تیمداری نکرد از این تیم جدا شدم. در آن زمان پیکان، نامی نو اصفهان و توپکای بابلسر من را می‌خواستند که بنا بر برخی دلایل توپکا را انتخاب کردم اما می‌توانم به صراحت بگویم توپکا بدترین انتخاب ممکن بود و فکر نمی‌کنم هرگز در زندگی حرفه‌ای ام چنین اشتباهی را تکرار کنم.

لطف بزرگ مهرگان

بعد از بازی‌های لیگ در اسفند ۹۷ اردو‌های ملی شروع شد و طی چند مرحله اردو احساس کردم که دچار افت شدم. این افت برگرفته از شرایطی بود که در توپکا گذرانده بودم اما به لطف و اعتماد جواد مهرگان سرمربی وقت تیم ملی به ایده آل های خودم نزدیک شدم. در آن زمان توانستم تا حدودی خودم را به جایگاهی که قبلاً داشتم نزدیک کنم.

کاشان؛ نقطه عطف

همه ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود. اواخر شهریور ماه تماسی از طرف خانم خمسه سرمربی تیم باریج اسانس کاشان داشتم. هر اندازه انتخاب توپکا انتخاب بدی بود انتخاب باریج اسانس برایم یک تصمیم درست بود و از آن راضی هستم.

فاطمه شعبان خمسه برایم بیش از یک مربی است. او مثل خواهر بزرگ‌تر در کنار بود و روزی که وارد کاشان شدم تمام شرایط یک سال قبل خودم را برای او توضیح دادم و در تمام این مدت که در خدمت باشگاه باریج اسانس بودم همیشه صبورانه در کنارم بودند و حالم را جویا می‌شدند و این در مورد سایر بازیکنان هم صادق بود. سال خوبی با باریج اسانس داشتم و مجموعه باریج اسانس از ما حمایت بسیار خوبی داشت و از نظر فنی نیز تیم خوبی بودیم.

زمانی که بازیکنانی که در یک تیم کنار هم کار می‌کنند و از لحاظ روحی و آرامش تامین هستند، تنها دغدغه آنها تمرین و یادگیری است و این باعث می‌شود انگیزه زیادی برای موفقیت در وجود آنها شکل بگیرد.

در حال حاضر بازیکن باشگاه باریج اسانس هستم و به این انتخاب افتخار می‌کنم.با توجه به شرایط فعلی و قرنطینه بودن در منزل تمریناتی را برای حفظ آمادگی جسمانی با وجود محدودیت‌هایی که هست انجام می‌دهم چون به هیچ وجه نمی‌شود از تمرین دور بود و باید وضعیت کنونی را پذیرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=44533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.