11
پرش با نیزه هم آنلاین شد

دختر پرنده ایران در اندیشه پرواز از مانع ۴ متری

  • کد خبر : 46840
  • 09 تیر 1399 - 14:38
دختر پرنده ایران در اندیشه پرواز از مانع ۴ متری
شیوع کرونا سبب شده رشته‌های ورزشی تلاش کنند خود را با فعالیت‌های آنلاین و راه دور و بدون نیاز به رقابت حضوری هماهنگ کنند. یک مسابقه آنلاین رکورد گیری در پرش با نیزه اقدام جدید و جالب توجهی است.

دختران قهرمان (درنا)  : بعد از مدت‌ها برگزار نشدن رقابت داخلی در رشته دوومیدانی، محمد محسن ربانی ملی پوش سابق پرش با نیزه ایران ایده جالبی را به اجرا درآورد و مسابقه آنلاین و مجازی این رشته را برگزار کرد. مهسا میرزا طبیبی، تنها پرنده زن حاضر در این رقابت بود که توانست رکورد ایران را در این رقابت مجازی تکرار کند.

در این مسابقه که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت انفرادی برگزار شد مهسا میرزا طبیبی موفق شد در مدت زمان ۳۰ دقیقه از چهار مانع ۳.۶۰، ۳.۷۰، ۳.۸۰ و ۳.۹۰ سانتی متری عبور کند.

میرزا طبیبی درباره برگزاری رقابت مجازی پرش با نیزه دوومیدانی اظهار کرد: به خاطر کرونا تصمیم بر این شد که با تعداد نفرات کم مسابقه را برگزار کنیم. با وجود اینکه شاهد برگزاری یک رقابت مجازی بودیم اما افراد زیادی به صورت زنده آن را نگاه کردند و استقبال قابل توجهی صورت گرفت و می‌توانم بگویم که از شرایط عادی تماشاگران بیشتری داشت.

رکورددار پرش با نیزه دختران ایران در ادامه توضیحات خود گفت: خوشبختانه اعضای کمیته فنی فدراسیون نیز در این رقابت حاضر بودند و نظارت کافی و کامل را براین مسابقه داشتند.برای من تجربه جالب و جدیدی بود و نتیجه قابل توجهی را هم کسب کردم. توانستم رکورد ایران را که ۳ متر و ۹۰ سانتی متر بود را بار دیگر تکرار کنم. برای عبور از مانع چهار متر هم تلاش خوبی انجام دادم و در کل از این مسابقه ویدیویی و نتیجه‌ای که در آن کسب شد رضایت کامل دارم.

فدراسیون دوومیدانی در نظر دارد ۲۶ و ۲۷ تیر مسابقه جایزه بزرگ دوومیدانی را برگزار کند که حدنصاب لازم برای شرکت در پرش با نیزه زنان ۳ متر و ۹۰ سانتی متر است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=46840
  • نویسنده : شبنم روحی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی درنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.