13
پیچیدگی اوضاع در لیگ فوتسال بانوان

تست کرونای 2 بازیکن تیم فوتسال زنان سایپا مثبت شد

  • کد خبر : 47620
  • 31 تیر 1399 - 19:59
تست کرونای 2 بازیکن تیم فوتسال زنان سایپا مثبت شد
تست کرونای 2 بازیکن تیم فوتسال زنان سایپا مثبت شده است. این خبری است که خروجی رسمی باشگاه سایپا منتشر کرده و اکنون وضعیت برای برگزاری ادامه لیگ برتر فوتسال پیچیده‌تر از گذشته است.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایران “درنا” چند روز پس از این که مشخص شد 25 درصد اعضای تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال بانوان به کرونا مبتلا شده‌اند تست 2 بازیکن تیم فوتسال سایپا نیز مثبت بوده است.

باشگاه سایپا امروز در خبر کوتاهی که روی خروجی خود قرار داده است ابتلای 2 بازیکن تیم فوتسال زنان خود را به کرونا تأیید کرده اما از درج نام آن‌ها خودداری کرده است. پیش بینی می‌شود نتیجه این آزمایش مربوط به تست PCR بوده باشد.

در صورتی که تست پیشرفته روی تیم فوتسال بانوان سایپا صورت پذیرد نتیجه به دست آمده در مورد تعداد واقعی مبتلایان واقعی‌تر خواهد بود. با این توصیف، وضعیت برگزاری دیدارهای برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان پیچیده‌تر شد.

بر اساس برنامه اولیه سایپا باید روز سوم مرداد در اهواز به دیدار حفاری خوزستان می‌رفت. مسابقه‌ای که پیش از این تست نیز، در هاله‌ای از ابهام قرار داشت زیرا حفاری از پذیرش میزبانی سر باز زده بود و سایپا نیز اعلام کرده بود که قصد ریسک سفر به اهواز را ندارد.

از سوی دیگر تیم هیئت خراسان رضوی در پی وضعیت بحرانی در این تیم نیز قادر به حضور برابر مس رفسنجان در دیدار سوم مرداد نیست. سازمان لیگ فوتسال اکنون 2 راهکار تعویق بازی‌های نیمه نهایی و یا لغو کلی بازی‌های باقی مانده را در پیش رو دارد.

لیگ فوتسال زنان در میان تمامی لیگ‌های ورزشی زنان کشور در سال 98، تنها مسابقاتی که تکلیف آن مشخص نشده و سازمان برگزار کننده آن اصرار زیادی به برگزاری دارد. خانواده فوتسال برگزاری دیدارهای باقی مانده را تهدیدی برای سلامت افراد درگیر با این مسابقات می‌دانند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=47620
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.