10

عطش قهرمانی؛ حفاری در انتظار تمام کردن کار نیمه تمام

  • کد خبر : 44972
  • 20 اردیبهشت 1399 - 12:50
عطش قهرمانی؛ حفاری در انتظار تمام کردن کار نیمه تمام

مینا بارانی : “من از اول فصل مخالف پلی آف بودم و پلی آف در بخش زنان که اسپانسرهای اندکی دارد و تیم‌ها در آن هم در اول فصل و هم در نیمه راه انصراف می‌دهد کمکی به لیگ نمی‌کند”

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : لیگ برتر فوتسال در پایان دور رفت مرحله پلی آف به دلیل کرونا متوقف شد. حفاری اهواز پس از اینکه در دیدار رفت در تهران سایپا را شکست داد حالا امیدوار است لیگ ادامه یابد و کار نیمه تمام را تمام کند.

مینا بارانی سرمربی حفاری به چیزی جز قهرمانی راضی نیست. میل به کسب جام از واژه‌های بارانی هویدا است. حفاری می‌خواهد به عطشی که در سال‌های اخیر شدیدتر شده پایان دهد.

بارانی درباره پروژه حفاری برای بردن جام به خوزستان گفت: “حفاری از ابتدای فصل برنامه ریزی کوتاه مدت ،بلند مدت و هدف گذاری کلی لازم برای کسب قهرمانی را کرده بود. این یک هدف دست یافتنی برای ما بود و در هر مقطع زمانی برای آن برنامه داشتیم. حاصل این برنامه، قهرمانی در جدول مرحله مقدماتی بود. ما شایسته کسب جام هستیم .”

او ادامه داد: “واقعیت این است که من از اول فصل مخالف پلی آف بودم و پلی آف در بخش زنان که اسپانسرهای اندکی دارد و تیم‌ها در آن هم در اول فصل و هم در نیمه راه انصراف می‌دهد کمکی به لیگ نمی‌کند.تمام برنامه‌های ما محقق شده بود و ما در مسیر قهرمانی قرار داشتیم اما بیماری کرونا اجازه پیشروی به ما نداد.”

کرونا مثل تمام ورزشکاران دیگر، به حفاری آسیب زده است گرچه این شرایط برای همه یکسان است. مینا بارانی درباره شرایط فعلی تیم و آینده لیگ می‌گوید: “در حال حاضر برنامه تمرینی به بازیکنان داده‌ایم اما فوتسال یک رشته گروهی هست و بازیکنان باید کنار هم و در سالن تمرین کنند. در وهله اول سلامتی همه مهم است اما اگر تصمیم بگیرند که مسابقات ادامه یابد ما هم با همه توان برای پیروزی در بازی برگشت نیمه نهایی و همچنین بازی‌های پایانی تلاش خواهیم کرد.”

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی *انتشار ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت ۱۲:۲۵

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=44972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود بر بانوان میهن که در تمامی عرصه ها موفق و پیشتاز هستن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.