17
یک تیم از لیگ برتر هندبال کنار گذاشته شده

فصل جدید لیگ هندبال بانوان 4 مهر آغاز می‌شود

  • کد خبر : 48205
  • 22 مرداد 1399 - 9:13
فصل جدید لیگ هندبال بانوان 4 مهر آغاز می‌شود
رییس فدراسیون هندبال می گوید یک تیم از لیگ برتر هندبال بانوان از این لیگ کنار گذاشته شده و لیگ زنان نیز از مهرماه استارت خواهد خورد.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایران “درنا”، علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال در نشستی خبری پیرامون وضعیت هندبال کشور صحبت کرد و از آغاز لیگ هندبال بانوان از 4 مهر خبر داد.

وی  به پیگیری برای برگزاری لیگ‌های هندبال اشاره کرد و افزود: بسیاری از اهالی خانواده همچون مربیان و بازیکنان از راه لیگ معیشت خود را می‌گذرانند و اگر لیگ راه نیافتد آنها دچار مشکل می‌شوند. البته ما برای اینکه مشکلات دوره‌های قبل پیش نیاید قوانین سفت و سختی را اجرا می‌کنیم.

وی تصریح کرد:  تلاش می‌کنیم لیگ با انضباط و با نظم برگزار شود نه اینکه تیمی وسط راه بماند و نتواند مطالبات بازیکنان و کادر را بدهد. الان هم تا تیمی مطالبات بازیکنان را ندهد نمی‌تواند در فصل جدید حاضر باشد. الان یکی از تیم‌های بانوان برای حضور در لیگ مشکل دارد و آن را کنار گذاشتیم.

وی در پایان در خصوص زمان اغاز لیگ‌های برتر گفت: زمان آغاز لیگ بانوان چهارم مهرماه است و اگر مجوز بدهند لیگ مردان را اواخر شهریورماه با شرایط سخت گیرانه ای آغاز می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=48205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.