12
دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان

سایپا صفر مس ۲ | مس به یک قدمی جام رسید

  • کد خبر : 48246
  • 24 مرداد 1399 - 12:34
سایپا صفر مس ۲ | مس به یک قدمی جام رسید
دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان امروز در تهران بین سایپا و مس رفسنجان برگزار شد و مس رفسنجان موفق شد حریف خود را شکست دهد. مس با گل مهسا کمالی تا حدود زیادی کار را برای قهرمانی تمام کرده است.

به گزارش رسانه دختران قهرمان ایراندرنا” دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه 24 مرداد در سالن غدیر تهران برگزار شد و سایپا با هدایت نیلوفر اردلان میزبان مس رفسنجان بود.

در این دیدار مس موفق شد ۲ بر صفر میزبانش را شکست دهد تا بدین ترتیب سرنوشت قهرمان لیگ فوتسال در حالی  به نبرد آخر در رفسنجان کشیده شود که مس با این برد خارج از خانه جام قهرمانی را در یک قدمی خود می‌بیند.

در این مسابقه دو تیم در نیمه نخست، رقابتی پربرخورد را پشت سر گذاشتند اما در گلزنی ناموفق بودند. به نظر می‌رسید اولویت هر دو تیم از ابتدای بازی، گل نخوردن است تا گل زدن.

این تفکر احتیاط آمیز نزد هر دو تیم در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و تا فاصله 5 دقیقه به پایان، مانع از به ثمر رسیدن گل شد تا این که مهسا کمالی توانست دروازه اعظم آخوندی و سایپا را فرو بریزد.

البته سایپا در نیمه دوم و پیش از گل مس می‌توانست به گل برسد اما تیرک دروازه مس و سپس زینب کرمی سنگربان میهمان، مانع از فروپاشی دروازه مس شدند. مس در واپسین لحظات بازی کار را تمام کرد و این هما آقایی بود که گل دوم مس را به ثمر رساند و این گل آب سردی بر پیکره سایپا بود.

با این پیروزی ارزشمند برای مس، بازی در رفسنجان شرایط ویژه‌ای پیدا می‌کند زیرا مس در رفسنجان تیم موفقی بوده و حالا با اندوخته پیروزی خارج از خانه وارد بازی برگشت می‌شود گرچه سایپا با غلبه بر حفاری در اهواز نشان داده در زمین حریف تیم سرسخت و خطرناکی است.

فینال لیگ برتر فوتسال بانوان با تدابیر کرونایی برگزار شد به طوری که تماشاگران اجازه حضور در سالن را به دست نیاوردند و تعداد محدودی از عوامل باشگاه‌ها و رسانه‌ها اجازه یافتند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن غدیر حضور پیدا کنند.

دیانا عبدالله زاده، فریبا کعبی، الهام مبارکی و ملینا شفیع نژاد داوران این بازی بودند و پرستو عرفانی ناظر مسابقه بود. دیدار برگشت سایپا و مس رفسنجان پنج شنبه 30 مرداد در سالن پیام نور رفسنجان برگزار می‌شود تا سرانجام تکلیف قهرمان لیگ 98 روشن شود.

لیگ برتر فوتسال زنان آخرین لیگ ورزشی زنان کشور از سال 98 است که تکلیف قهرمان آن مشخص خواهد شد. سایپا با غلبه بر حفاری خوزستان و مس با پیروزی بر هیئت خراسان رضوی به فینال رسیده‌اند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=48246
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.