18
هفته اول لیگ برتر بدمینتون بانوان

پیروزی آکادمی ایران زمین برابر مدافع عنوان قهرمانی لیگ بدمینتون

  • کد خبر : 49366
  • 20 شهریور 1399 - 20:35
پیروزی آکادمی ایران زمین برابر مدافع عنوان قهرمانی لیگ بدمینتون
هفته اول لیگ برتر بدمینتون بانوان با پیروزی تیم آکادمی ایران زمین تهران برابر مدافع عنوان قهرمانی همراه بود. این یک شروع ناامید کننده برای ذوب روی صبای زنجان تلقی می‌شود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ فصل جدید لیگ برتر بدمینتون بانوان از امروز رسماً آغاز شد و شروع لیگ با شکست قهرمان فصل گذشته توام بود.

تیم ذوب روی صبای زنجان که در نخستین دیدار خود امروز در سالن بدمینتون شهید شیرودی تهران به مصاف تیم آکادمی ایران زمین تهران رفت و نتیجه را 4 بر یک به حریف خود واگذار کرد.

در این مسابقه در رقابت یک نفره اول یگانه تفریشی از آکادمی ایران زمین تهران 2 بر صفر و با امتیازات 21 بر 11 و 21 بر 17 از سد هاجر کبیری از ذوب روی صبای زنجان عبور کرد.

در دومین مسابقه یک نفره، ساره امینیان بازیکن جوان تیم آکادمی ایران زمین در یک بازی نزدیک با نتایج 21 بر 16 و 22 بر 20 بر حدیث احمدی بدمینتونیست تیم ذوب روی صبای زنجان غلبه کرد.

در آغاز رقابت دوبل دو تیم و در بازی دو نفره اول، ذوب صبای زنجان توانست با زوج هاجر کبیری و حنانه یعقوب زاده 2 بر یک تیم دوبل نازنین زمانی و الهه سفیدان از ایران زمین را شکست دهد.

در مسابقه دو نفره دوم نرگس افشاری و ساره امینیان جبران مافات کردند و تیم نسترن کرمی و فاطمه مقدم از ذوب صبای زنجان را با امتیازات 21 بر 15 و 21 بر 17 شکست دادند.

سرانجام در مسابقه یک نفره پایانی، نازنین زمانی از آکادمی ایران زمین تهران 2 بر صفر و با امتیازات 21 بر 14 و 21 بر 12 از سد حنانه یعقوب زاده گذشت تا میزبان با هدایت نگین امیری پور در نخستین گام 4 بر یک برنده این رقابت باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=49366
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.