18
همراه با ناهیده اسدی پس از انتقال به اصفهان

بدرود آبادان؛ رفیق روزهای خوب؛ رفیق خوب روزها

  • کد خبر : 49406
  • 21 شهریور 1399 - 15:09
بدرود آبادان؛ رفیق روزهای خوب؛ رفیق خوب روزها
کار ناهیده اسدی در آبادان تمام شد. پنج سال پرخاطره در شهر جنوبی گذشت. دیگر از پرچم برزیل خبری نیست. زندگی او روی سی و سه پل ادامه خواهد داشت.

آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران:  ورزش حرفه‌ای، مدلی است کوچک از دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم. دنیایی که در آن هر چیزی، پایانی دارد و روز اول وصال، مصادف است با آغاز به کار شمارش معکوس جدایی.

“آمده‌ایم که بمانیم” شعاری است مناسب روزهای اول عاشقی چرا که حتی برای وفادارترین یاران نیز نقطه پایانی وجود دارد و مرگ در انتهای کوچه ایستاده تا مسیرها را از هم جدا کند.

ناهیده اسدی، دختری از تبریز، جوان و پرانرژی و بی حاشیه، چهره شاخصی در بسکتبال ایران بوده. گرچه جوان است اما 5 سال اخیر برای او تجربه کمی در بر نداشته.

آن چه باعث می‌شود او را یکی از برترین‌های دهه اخیر بسکتبال زنان ایران بدانیم، رشد سال به سال اوست. او با عملکرد ستودنی‌اش در آبادان نشان داد استعدادیاب ها در مورد او اشتباه نکرده‌اند.

پس از 5 سال فوق العاده، توام با قهرمانی، پیروزی، شکست و زیبایی‌ها و ناگواری‌ها، ناهیده اسدی حالا بازیکن باشگاه نامی نو اصفهان است. باشگاهی که جاه طلبی هایش در بسکتبال ادامه دارد.

او در تیمی بازی خواهد کرد که ترسناک دانستن آن اغراق نیست. حضور او در کنار معصومه اسماعیل زاده، مژگان خدادادی، سارا اعتماد، آناهیس خداوردیان و سایرین نامی نو را به رقیبی سرسخت برای سایر مدعیان بدل می‌کند.

ناهیده اسدی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس می‌گوید: برای من جدایی از تیمی که 5 سال در آن بازی کرده بود بسیار دشوار بود. من با پالایش نفت آبادان، اولین‌ها را تجربه کرده بودم و آبادان برای من درست مثل زادگاهم بود.سال‌های طلایی بسکتبال من در آبادان سپری شد اما امسال به دلیل پاره‌ای مسائل شخصی و خانوادگی تصمیم گرفتم از نفت جدا شود و فکر می‌کنم این، تصمیم درستی بود.

بازیکن اهل تبریز می‌گوید روزهای فوق‌العاده‌ای در پالایش نفت و لیگ برتر بسکتبال بانوان داشته و ادامه می‌دهد: می‌خواهم از همه کسانی که در آبادان پشتیبان من بودند قدردانی کنم. آن‌ها به من فرصت دادند تا دیده شوم و محبت‌های باشگاه پالایش نفت و مربیانم را فراموش نمی‌کنم.

مسیر رویاهای او حالا از جایی در مرکز ایران می‌گذرد. ناهیده و زاینده رود این فرصت را دارند تا دورانی را با هم سپری کنند. او می‌گوید: نامی نو در 2 سالی که در لیگ برتر حضور داشته عملکرد قابل قبولی ارائه داده و کسب یک نایب قهرمانی و یک عنوان سومی، یک کارنامه درخشان را برای نامی نو می‌سازد. از انتخاب نامی نو اطمینان داشتم. نامی نو امسال یک مربی باتجربه و کادر فنی حرفه‌ای و قوی در اختیار دارد و با این کادر و بازیکنان، فصل خوبی در پیش خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=49406
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.