20
در مسابقات رویینگ بانوان کشور رقم خورد

قهرمانی دختران تهران با مدال‌های نگار نگهدار و شکیبا وقوفی

  • کد خبر : 50023
  • 10 مهر 1399 - 20:45
قهرمانی دختران تهران با مدال‌های نگار نگهدار و شکیبا وقوفی
مسابقات قایقرانی رویینگ بانوان قهرمانی کشور با قهرمانی تهران همراه شد. مدال‌های نگار نگهدار و شکیبا وقوفی تهران را بالاتر  از رقبایی چون کردستان و همدان قرار داد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتسرسانه دختران قهرمان ایران؛ پرونده رقابت یک روزه دختران رویینگ ایران در دریاچه آزادی تهران بسته شد و تیم استان تهران قهرمان مسابقات رویینگ بانوان کشور شد.

این موفقیت برای تهران پس از آن به دست آمد که نگاه نگهدار در مسابقات تک نفره سنگین وزن بالاتر از اسرا جوانمردی از کردستان قهرمان شد. شکیبا وقوفی نیز در تک نفره سبک وزن با وجود نایب قهرمانی پس از نازنین ملایی، حکم قهرمانی تهران را امضا کرد.

پس از رقابت قایقرانان در نوبت صبح، تکلیف نفرات راه یافته به فینال‌های 4 گانه A و B مشخص شد تا دختران پاروزن در نوبت عصر در دریاچه ورزشگاه آزادی برای کسب مدال رقابت کنند.

شاخص‌ترین چهره در میان قهرمانان رویینگ، نازنین ملایی مدال آور آسیایی ایران از تیم گیلان بود که در فینال تک نفره سبک وزن با اقتدار قهرمان شد. نگاه نگهدار قایقران تهرانی نیز در حالی در سبک وزن قهرمان شد که از اسرا جوانمردی عضو تیم ملی جوانان و مریم کرمی مدال آور بازی‌های آسیایی پیشی گرفت.

این مسابقات با یاد و خاطره صبا شایسته ملی پوش فقید ایران در بازی‌های آسیایی 2006 دوحه برگزار شد که در چند ماه قبل در عین ناباوری از دنیا رفت.

در مسابقات برگزار شده و در  فینال B رویینگ تک نفره سنگین وزن فاطمه مجلل از آذربایجان غربی با زمان 4:18.115 دقیقه اول و در مجموع ششم، زهرا سیانکی از تهران توابع با زمان 4:25.984 دقیقه دوم و در مجموع هفتم و مائده حضوری از البرز با زمان 4:32.753 دقیقه سوم و در مجموع هشتم شدند.

در فینال B رویینگ تک‌نفره سبک‌وزن آرینا رجبی از کردستان با زمان 4:37.356 دقیقه اول و در مجموع ششم، ساریه کریمیان از کردستان با زمان 4:41.506 دقیقه دوم و در مجموع هفتم و بهاره حبیبی از کرمانشاه با زمان 4:46.402 دقیقه سوم و در مجموع هشتم شدند.

در فینال A رویینگ تک‌نفره سنگین‌وزن نگار نگهدار از تهران با زمان 4:08.428 دقیقه صاحب مدال طلا شد، اسرا جوانمردی از کردستان با زمان 4:13.991 دقیقه مدال نقره گرفت و مریم کرمی از همدان با زمان 4:19.304 دقیقه بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز دریافت کرد.

در فینال A رویینگ تک‌نفره سبک‌وزن نازنین ملایی از گیلان با زمان 3:45.677 دقیقه بر سکوی نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد، شکیبا وقوفی از تهران با زمان 3:57.446 دقیقه مدال نقره دریافت کرد و زینب نوروزی از زنجان با زمان 3:58.692 دقیقه بر جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز کسب کرد.

پاروزنانی از تیم‌های گیلان، فارس، البرز، تهران، همدان، کردستان، تهران توابع، زنجان، آذربایجان غربی، کرمانشاه و اردبیل در مسابقات حضور داشتند.

در پایان رقابت‌ها تیم تهران با کسب 22 امتیاز قهرمان شد، تیم گیلان با 17 امتیاز با توجه به کسب مدال طلا در نایب‌قهرمان شد و همدان با 17 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=50023
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.