15

منچستر یونایتد مجوز ورود به لیگ فوتبال زنان انگلیس را کسب کرد

  • کد خبر : 5134
  • 08 خرداد 1397 - 14:57
منچستر یونایتد مجوز ورود به لیگ فوتبال زنان انگلیس را کسب کرد

باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرد تیم فوتبال زنان این باشگاه مجوز حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان انگلیس را کسب کرده است و وارد این رقابت در مصاف با حریفان سنتی خود می شود.

به گزارش IWSports ؛ در شرایطی که تیم های بزرگ فوتبال انگلیس نظیر لیورپول ، چلسی ، منچستر سیتی و آرسنال در فوتبال زنان فعالیت دارند و در این زمینه جلوتر از شیاطین سرخ حرکت می کنند ، منچستر یونایتد از امسال به رقبایش می پیوندد.

پس از این که یونایتد 3 ماه قبل از تلاش برای راه اندازی تیم خود در لیگ فوتبال زنان انگلیس خبر داد سرانجام به طور رسمی علام کرد که مجوزهای لازم برای احداث تیم بانوان خود را کسب کرده است.

وعده دو ماه پیش اد وودوارد برای فعالیت در لیگ بانوان خیلی زود محقق شد و انتظار می رود بانوان شیاطین سرخ از فصل 19-2018 کارشان را شروع کنند. وودوارد گفته است که طی روزهای آتی خبرهای جالبی در این باره به گوش طرفداران تیم خواهد رسید. به گفته او تیم در منطقه کلیف شهر منچستر بنا خواهد شد.

گفتنی است که منچستریونایتد پیش از این دخترانی در رده های پایه تربیت و به دنیای فوتبال تقدیم کرده بود ولی حالا گام جدیدی برداشته و قصد شرکت کردن در لیگ بزرگسالان بانوان را دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5134

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.