14

دلیل ناکامی پور اسماعیل در رسیدن به فینال: فرصت کم برای ریکاوری

  • کد خبر : 5141
  • 08 خرداد 1397 - 15:56
دلیل ناکامی پور اسماعیل در رسیدن به فینال: فرصت کم برای ریکاوری

زهرا پور اسماعیل تکواندو کار جوان و باانگیزه تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام به مدال برنز رسید. برنزی ارزشمند که می توانست خوشرنگ تر هم باشد. حالا زهرا از دلیل ناکامی اش در رسیدن به فینال با وجود شکست دادن حریف بزرگش سخن گفته: زمان ناکافی برای ریکاوری و استراحت.

به گزارش IWSports  ؛ اولین حضور زهرا پور اسماعیل در مسابقات بزرگسالان آسیا به کسب یک برنز باارزش برای وی انجامید گرچه زهرا از کسب این مدال چندان خوشحال نیست و اعتقاد دارد می توانسته طلا بگیرد.

اما دلیل ناکامی پور اسماعیل در راه کسب طلا چه بود؟ گفتگوی زهرا پور اسماعیل با IWSports  پس از کسب برنز در ویتنام را بخوانید:

اژدها با مشت از پا درآمد!

کسب برنز نتیجه بدی نیست اما می توانستم نتیجه بهتری بگیرم.  شاید اگر بین مسابقات پایانی ، زمان کافی برای استراحت وجود داشت و سطح شیاپ چانگ هم تا این حد سر نبود به فینال می رسیدم.

در اولین مسابقه با حریف خوبی مسابقه دادم که قدش هم از من بلندتر بود اما او را شکست دادم و در مسابقه دوم با ژنگ معروف به اژدهای چینی که شانس اول طلای این وزن بود بازی سختی داشتم. 3 مشت زدم و تبدیل به امتیاز شد و بازی به حدی حساس بود که اگر حتی یک لحظه غفلت می کردم یا به حرف مربیانم گوش نمی کردم بازنده می شدم.

10 دقیقه فاصله بین مبارزه با 2 حریف قدرتمند

مشکل اصلی این بود که بعد از مسابقه سنگین با ژنگ ، فرصتی برای استراحت تا مسابقه نیمه نهایی نداشتم. 10 دقیقه پس از پایان مسابقه با ژنگ باید با یک بازیکن چینی دیگر مسابقه می دادم که بسیار سرعتی و با تجربه بود.

در حقیقت در این فرصت کم ، نتوانستم ریکاوری کنم و به اندازه کافی نفس نداشتم. سعی کردم با غیرت و طبق نظرات مربیان پا بزنم اما متاسفانه برای راند سوم انرژی و توانی برایم نمانده بود. در آن شرایط ، امتیاز گرفتن از آن حریف با پاها و قد بلند عملا غیر ممکن شده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.