16
مقابل کربنات سدیم فیروزآباد فارس رقم خورد؛

پیروزی تاسیسات دریایی در دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان

  • کد خبر : 52386
  • 21 دی 1399 - 15:25
پیروزی تاسیسات دریایی در دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان
تیم هندبال تاسیسات دریایی تهران دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان را با یک پیروزی دلچسب آغاز کرد. این، شروعی امیدبخش برای تیمی است که فصل را ناامیدانه استارت زده بود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ نخستین روز از دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان به پایان رسید و تاسیسات دریایی تهران پس از سپاهان، دومین تیم برنده بازی‌های امروز لیگ هندبال زنان بود.

در تالار هندبال تهران، تاسیسات دریایی توانست در مصاف با تیم کربنات سدیم کاوه فیروزآباد با حساب 23 بر 17 پیروز شود و 2 امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کند آن هم در شرایطی که در نیمه نخست برتری 9 بر 7 را از آن خود کرده بود.

نماینده هندبال تهران که فصلی پرفراز و نشیب را سپری کرده است اکنون با این پیروزی نشان می‌دهد روزهای موفق این تیم که از دور برگشت مرحله اول آغاز شد همچنان ادامه دارد.

پروژه جوانگرایی تاسیسات دریایی در میانه راه این فصل – زمانی که نتایج تاسیسات باب میل تصمیم گیرندگان این تیم پیش نرفت – ملغی شد و اکنون تاسیسات سیاست گذشته خود یعنی نتیجه گرایی را دنبال می‌کند.

تاسیسات دریایی سه شنبه در دیداری حساس از ادامه این مسابقات برابر سپاهان به میدان خواهد رفت که جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.