18
مدیر فنی باشگاه میلاد تبریز در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس عنوان کرد

هفت برادران: ثریا آقایی شاید در شاهرود بازی کند | برای قهرمانی همدل هستیم

  • کد خبر : 53214
  • 30 دی 1399 - 20:17
هفت برادران: ثریا آقایی شاید در شاهرود بازی کند | برای قهرمانی همدل هستیم
مدیر فنی باشگاه میلاد تبریز در آستانه دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر بدمینتون بانوان اعلام کرد مصدومیت ثریا آقایی جدی نیست. او تاکید کرده که میلاد تبریز برای قهرمانی منتظر بازی تهران نمی‌ماند و کار را در شاهرود تمام می‌کند.

علی هفت برادران در گفتگو با “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ درباره وضعیت صدرنشین لیگ برتر بدمینتون بانوان در آستانه دیدار مهم و سرنوشت ساز این هفته برابر شهرداری شاهرود گفت: در ابتدای فصل و زمانی که یارگیری می‌کردیم به چنین روزی هم فکر می‌کردیم که آسیب دیدگی بازیکنان گریبان ما را بگیرد و اکنون که چنین شرایطی پیش آمده، باز هم دست ما برای بازی شاهرود خالی نیست.

او ادامه داد: سرنوشت قهرمانی در دستان ماست و ما همچنان تیم صدرنشین هستیم. برای قهرمانی نیازی به نتیجه بازی تهران نداریم. برای بازی شاهرود چه ثریا آقایی باشد و چه نباشد، پلن هایی برای پیروزی در این بازی در نظر گرفته‌ایم و قصد نداریم از هدفی که تیم برای آن زحمت کشیده به راحتی دست بکشیم.

مدیر فنی باشگاه میلاد تبریز عنوان کرد: ما همچنان امیدواریم ثریا آقایی را در بازی شاهرود داشته باشیم. مصدومیت او جدی نیست البته نظر پزشک متخصص این بوده که او نیاز به ام آر آی دارد و با توجه به این که احتمال خونریزی در زانو وجود داشته، پزشک این تصمیم را داشته که‌ام آر آی ایشان دیرتر انجام شود و بر اساس آن تصمیم گیری شود.

هفت برادران عنوان کرد: تا این لحظه به بازگشت او امیدواریم. نمی‌خواهیم روی حضور او ریسک کنیم و به همین دلیل، برای بازی شاهرود در صورتی که شرایط خوب پیش برود احتمالاً در یک بازی از وجود او استفاده می‌کنیم.

میلاد برای پیروزی به شاهرود می‌رود. تغییراتی در برنامه‌های این هفته داشته‌ایم. میلاد برای قهرمانی شایسته است و با 3 بازیکن جوان بومی و 3 بازیکن ملی غیر بومی، فصل خوبی را پشت سر گذاشته. اردوهای منظمی داشتیم و بازیکنان ما همدل شده‌اند تا این هفته برای جبران شکست بازی قبل و به خاطر ثریا آقایی، پیروز میدان باشند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.