18

دختران ایران در کاراته وان استانبول؛ برنامه مسابقات و حریفان

  • کد خبر : 5342
  • 18 خرداد 1397 - 2:38
دختران ایران در کاراته وان استانبول؛ برنامه مسابقات و حریفان

دور جدید از مسابقات کاراته وان 2018 به عنوان بخشی از مسیر لیگ جهانی ، در استانبول ترکیه برگزار می شود و دختران کاراته کای ایران در این مسابقات حضور دارند . آی دبلیو اسپورتس برنامه این مسابقات و حریفان دختران کاراته کا و کاتاروی ایران را منتشر کرده است.

به گزارش IWSports ؛ لیگ جهانی کاراته در ترکیه ، به میزبانی استانبول برگزار می شود که 607 کاراته کا از 63 کشور در آن حضور دارندو دختران کاراته کای ایران در این مسابقات به دنبال ارتقای رنکینگ خود هستند.

نگین باقری تنها کاتاروی زن ایران در این مسابقات به دیدار نوئمی نیکوسانتی از ایتالیا می رود. نگین در صورت پیروزی در این مسابقه به مصاف برنده مسابقه ناتسوکی شیمیزو از ژاپن و بوسرانور کیلیچ از ترکیه می رود. نگین باقری اگر به دور سوم برسد به مصاف برنده مسابقه فرانچسکا فابرگاس اسپانیایی و کریستین وینینگر اتریشی با مونسیچا از تایلند خواهد رفت.

در کومیته در منهای 50 کیلوگرم ، نسرین دوستی در دور اول با چانیانوت چیپنسوک از تایلند روبرو می شود و اگر وی را شکست دهد در دور دوم با آلکساندرا پوپ از رومانی مسابقه می دهد. نسرین در صورتی که از این مرحله به سلامت عبور کند در دور سوم با برنده مسابقه دالیا آسادولینا از روسیه و آیاکا تادانو از ژاپن روبرو می شود.

دیگر کاراته کای ایران در منهای 50 کیلوگرم ، سارا بهمن یار است که در دور اول برابر اوروره بورکو از فرانسه قرار می گیرد. پیروزی سارا ، وی را در دور دوم حریف چیناتسو اندو از ژاپن می کند. در صورتی که سارا بهمن یار از دور دوم صعود کند در سومین مسابقه با برنده مسابقه عایشه سیاح از مراکش و سراپ اوزچلیک از ترکیه مسابقه می دهد.

در وزن منهای 55 کیلوگرم آویشن باقری در دور اول با سعیده جدرا از الجزایر دیدار می کند. پیروزی آویشن در این مسابقه ، وی را به نبرد در دور دوم برابر آروژان مختار از قزاقستان می برد. اگر آویشن باقری به دور سوم برسد آن گاه به مصاف برنده مسابقه جولیا رایتر اتریشی و جوآنا جورجیوای مقدونیه ای با سیاکیلا جفری از مالزی خواهد رفت.

دومین کاراته کای ایران در وزن منهای 55 کیلوگرم طراوت خاکسار است که در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده است اما در دور دوم در انتظار برنده مسابقه آناستازیا میاستکوفسکا از اوکراین و فدریکا ریکاردی از ایتالیا خواهد بود. صعود طراوت به دور سوم وی را به دیدار برنده مسابقه جایدین ون در ایدین از هلند و رکا مولنار از مجارستان با یک کاراته کای ترکیه ای به نام طوبا یاکار می رساند.

فاطمه چالاکی سومین کاراته کای ایرانی دسته منهای 55 کیلوگرم است. او در دور اول امی کانل از اسکاتلند را در پیش رو دارد و در صورت پیروزی در دور دوم با ویکتوریا سمانیکووا از روسیه مسابقه خواهد داد. صعود فاطمه به دور سوم وی را با برنده نبرد فومیکا ایشیای ژاپنی و گولمیرا اوسه نووآی قزاق با آسنا پکمز اوغلو از ترکیه روبرو می کند.

در وزن منهای 61 کیلوگرم ، رزیتا علیپور در اولین دور برابر نینا رادینوویچ از سوییس قرار می گیرد و در صورت پیروزی در دور دوم حریف تاتیانا ایزلار از هلند می شود. رزیتا اگر این 2 مسابقه را ببرد آن گاه در دور سوم منتظر تعیین برنده مسابقه بتیسام سادینی از مراکش و بارنو میرزائوآ از ازبکستان با آنیتا سروگینا از اوکراین خواهد نشست.

در دسته منهای 68 کیلوگرم ، مبینا کاویانی نماینده ایران است که در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده است. او در دور دوم با آیت فتیان از اردن مسابقه می دهد و در صورت پیروزی بر کاراته کای اردنی ، در دور سوم با برنده مسابقه کریستینا ویزکاینو گونزالز از اسپانیا و یوهانا نیر از آلمان مسابقه می دهد.

در وزن به اضافه 68 کیلوگرم ، حمید عباسعلی در دور اول استراحت دارد و کار خود را از دور دوم آغاز می کند. در این مرحله ، او باید با برنده مسابقه آنا ماریا چلان از کرواسی و چیلو فراکوتی از ایتالیا دیدار کند و در صورت پیروزی در دور سوم ، با برنده مسابقه سافرون کولف از هلند و رامونا برودرلین از سوییس با ماریا تورس گارسیا از اسپانیا بازی خواهد کرد.

دومین کاراته کای ایران در وزنه به اضافه 68 کیلوگرم ، محدثه آقایی است که در دور اول با فورتسا اورانا از کوزوو مسابقه می دهد و در صورت پیروزی در دور دوم حریف میرنسا بکتاش از بوسنی می شود. عبور محدثه از دور دوم ، وی را حریف برنده مسابقه وانسکا نورتان از هلند و ملتم هوچا اوغلو از ترکیه می کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.