18
لیگ برتر فوتبال بانوان

وچان کردستان فاتح جدال دارا و ندارها با ۱۷ گل در یک بازی

  • کد خبر : 53914
  • 10 بهمن 1399 - 17:06
وچان کردستان فاتح جدال دارا و ندارها با ۱۷ گل در یک بازی
وچان کردستان در ایستگاه نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان به مصاف شهدای قشقایی شیراز رفت و حریفش را گلباران کرد. نتیجه ای که اعتبار لیگ را زیر سوال می برد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دیدار وچان کردستان و قشقایی شیراز در لیگ برتر فوتبال بانوان با یک دقیقه سکوت به دلیل درگذشت مهرداد میناوند ، بازیکن ارزنده سال‌های نه چندان دور تیم ملی فوتبال، با سوت فاطمه نصراللهی در ورزشگاه ملک‌نیا سنندج آغاز شد.

کردستانی‌ها که در صورت پیروزی در این دیدار پس از شهرداری سیرجان، تیم دوم صعود کننده به مرحله بعدی لقب می‌گرفتند با تمام قوا در این دیدار ظاهر شدند.

وچان کردستان از تمامی عناصر هجومی خود به جز سمیه خرمی، گلزن و مهاجم با سابقه خود که به دلیل سه کارته بودن و محرومیت در اختیار نداشت، استفاده کرد.

وچانی ها حریف را از همان ابتدا زیر فشار خود بردند و پس از چند حمله پی در پی در دقیقه ۱۰ توسط فاطمه مخدومی به گل رسیدند.

در دقیقه ۱۵ هم توسط فاطمه قاسمی گل دوم را به ثمر رساندند. وچان دست بردار نبود و یک دقیقه بعد باز هم توسط فاطمه مخدومی به گل رسید تا روز سختی در انتظار نماینده شیراز باشد.

شاگردان فاطمه صادقی که پس از گل استرس کمتری را در خود می‌دیدند با بازی رو به جلو دست از حمله برنداشتند و در ادامه گل‌های بعدی را به ثمر رساندند.

وچان توسط پروین فرهادی به گل چهارم رسید و در ادامه موتور گلزنی زهرا قنبری روشن شد و کاپیتان وچان سه بار دروازه رقیب را باز کرد تا نیمه اول را با هفت گل به پایان برساند.

در نیمه دوم وچانی ها دست بردار حریف نبودند و ۱۰ گل دیگر به ثمر رساندند تا سنگین‌ترین شکست فصل را به قشقایی شیراز تحمیل کنند.

گل‌های وچان در نیمه دوم توسط زهره جلالی، فاطمه مخدومی، غزاله صالحی پور و زهرا قنبری به ثمر رسید.

بدین ترتیب وچان با ۱۹ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی گروه ب رقابت‌های لیگ ایستاد و حضور خود در مرحله پلی آف را به عنوان دومین تیم مسجل کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53914
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.