27
لیگ تنیس روی میز بانوان

شهرداری شهر بابک با غلبه بر دانشگاه آزاد به قهرمانی نزدیک‌تر شد

  • کد خبر : 54164
  • 15 بهمن 1399 - 16:03
شهرداری شهر بابک با غلبه بر دانشگاه آزاد به قهرمانی نزدیک‌تر شد
در دومین مسابقه از روز سوم دور برگشت لیگ تنیس روی میز بانوان در تهران دیدار حساس تیم‌های شهرداری شهر بابک و دانشگاه آزاد با برتری صدرنشین خاتمه یافت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ سومین روز از دور برگشت لیگ تنیس روی میز بانوان صبح چهارشنبه در آکادمی امیر احتشام زاده تهران آغاز شد و در یکی از بازی‌ها تیم شهرداری شهر بابک 6 بر صفر دانشگاه آزاد را شکست داد.

در این بازی و در مسابقه دوبل اول، تیم دو نفره پریناز حاجیلو و فاطمه جمالی فر سه بر صفر برابر تیم مریم صامت و شقایق حسین زاده از دانشگاه آزاد به پیروزی رسیدند.

در مسابقه دوبل دوم تیم دونفره مهشید اشتری و شیما صفایی از شهرداری شهربابک سه بر صفر برابر ملیکا کرمی و سارا شهسواری از تیم دانشگاه آزاد پیروز شدند.

در مسابقه انفرادی اول پریناز حاجیلو بازیکن کرجی تیم شهرداری شهربابک ۳ بر ۲ زهرا شهسواری دانشگاه آزاد را از پیش رو برداشت.

سپس نوبت به مهشید اشتری ستاره مشهدی تنیس روی میز ایران رسید تا با پیروزی ۳ بر صفر برابر مریم صامت بازیکن گرگانی و با تجربه تیم دانشگاه آزاد پیروزی نهایی شهرداری شهربابک را تضمین کند.

در ادامه، مصاف شیما صفایی پینگ پنگ باز همدانی تیم شهرداری شهربابک و ملیکا کرمی از دانشگاه آزاد در سه گیم به سود صفایی به پایان رسید.

در آخرین دیدار انفرادی سارا شهسواری بازیکن کرمانشاهی تیم دانشگاه آزاد بازی برده را به حریفش واگذار کرد و ۳ بر 2 مقابل مریم فرعی از دانشگاه آزاد باخت و بدین ترتیب پرونده این بازی با پیروزی 6 بر صفر شهرداری شهربابک بسته شد.

تیم شهرداری شهر بابک روز جمعه ۱۷ بهمن جام قهرمانی لیگ تنیس روی میز بانوان را بالای سر خواهد برد.

سرمربی شهرداری شهر بابک حمیده ایرانمنش بود و هدایت تیم دانشگاه آزاد را زهرابیگم میر بابایی بر عهده داشت. این بازی به سرداوری پوران رحیمی و قضاوت صفیه کلانتری، مائده کارگر و سهیلا تقی پور برگزار شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.