11
لیگ تنیس روی میز بانوان

پیروزی شهرداری شهر بابک بر وچان کردستان در روز شکست مهشید اشتری

  • کد خبر : 54207
  • 16 بهمن 1399 - 16:35
پیروزی شهرداری شهر بابک بر وچان کردستان در روز شکست مهشید اشتری
شهرداری شهر بابک با برتری بر وچان کردستان یک پیروزی دیگر در لیگ تنیس روی میز به دست آورد اما اتفاق بزرگ این بازی، شکست مهشید اشتری برابر کیمیا رستمی بود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ چهارمین روز از دور برگشت لیگ تنیس روی میز بانوان در آکادمی امیر احتشام زاده مجموعه ورزشی انقلاب تهران دنبال شد.

در یکی از بازی‌های امروز تیم صدرنشین شهرداری شهر بابک 5 بر یک برابر وچان کردستان پیروز شد اما اتفاق غیرمنتظره امروز شکست مهشید اشتری در آخرین مسابقه انفرادی برابر کیمیا رستمی بود.

مهشید اشتری ستاره مشهدی تیم شهرداری شهر بابک امروز در یک بازی نزدیک و نفس گیر در نهایت 3 بر 2 تسلیم کیمیا رستمی بازیکن تهرانی و آینده دار تیم وچان کردستان شد. نتیجه‌ای که شگفتی نیم فصل دوم تلقی می‌شود.

در مسابقه دوبل اول این بازی، مهشید اشتری و همتایش شیما صفایی ستاره فصل گذشته تورهای کشوری با پیروزی 3 بر صفر برابر تیم مشترک صبا صفری و ملیکا عامرطاس چراغ اول را برای تیم شهرداری شهر بابک روشن کردند.

شهرداری شهر بابک در بازی دوم دوبل به لطف نمایش هماهنگ پریناز حاجیلو و فاطمه جمالی فر زوج کرجی خود 3 بر یک به پیروزی برابر کیمیا رستمی و الینا رحیمی دست پیدا کرد.

در مسابقات انفرادی، شیما صفایی ستاره همدانی شهرداری شهر بابک 3 بر صفر صبا صفری از وچان کردستان را شکست داد. پیروزی بعدی تیم شهرداری شهر بابک با برد 3 بر صفر مریم فرعی برابر ملیکا عامرطاس به دست آمد.

آخرین برد انفرادی تیم صدرنشین به لطف پریناز حاجیلو یکی دیگر از کرجی‌های شهرداری شهر بابک به دست آمد که الینا رحیمی ستاره جوان مهابادی وچان کردستان را 3 بر یک از پیش رو برداشت.

تیم شهرداری شهر بابک با برد 5 بر یک برابر وچان کردستان، رکورد پیروزی‌های متوالی خود را در لیگ حفظ کرده است و روز جمعه جام قهرمانی لیگ تنیس روی میز بانوان 99 را بالای سر خواهد برد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.