14

زهرا نعمتی در راه امارات: به اخبار ناامیدکننده اهمیتی نمی‌دهم

  • کد خبر : 55377
  • 02 اسفند 1399 - 11:40
زهرا نعمتی در راه امارات: به اخبار ناامیدکننده اهمیتی نمی‌دهم
زهرا نعمتی ملی پوش تیراندازی با کمان بانوان گفت: هر چند وضعیت برگزاری مسابقات پیش بینی شده در سال آینده به دلیل کرونا مشخص نیست، اما بدون توجه به هر گونه اخبار ناامید کننده، برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهم کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، زهرا نعمتی درباره اعزام خود به مسابقات تیراندازی با کمان بین المللی امارات، اظهار کرد: این مسابقات برای افراد دارای معلولیت در دبی برگزار می شود که به منظور ارزیابی سطح آمادگی خود با حمایت فدراسیون تیراندازی با کمان و کمیته ملی‌ پارالمپیک سوم اسفند راهی امارات خواهم شد.

وی پیرامون این پرسش که برنامه ریزی ها برای ارتقای سطح آمادگی شما جهت شرکت در مسابقات انتخابی المپیک چگونه است، گفت: برنامه ریزی انجام شده از سوی فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک به گونه ای است که از نظر آمادگی بدنی حضور موفقی در آخرین مرحله انتخابی المپیک در فرانسه داشته باشم.

زهرا نعمتی اضافه کرد: هر چند با توجه به وضعیت کرونا، مشخص نیست سال آینده مسابقات پیش بینی شده برگزار شود یا خیر، اما من امید خود را از دست نمی دهم و هر گونه اخبار احتمالی در خصوص لغو مسابقات را نادیده می گیرم و تمرکزم را معطوف این مساله می کنم که مسابقات صددرصد برگزار خواهد شد.

وی  افزود: تلاش من و سایر کمانداران این است که اوج عملکرد خود را در مسابقات تیراندازی با کمان پیش رو نشان دهیم تا در مسابقات انتخابی المپیک اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=55377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.