5
تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا

مهتا عبداللهی قهرمان المپیک توکیو را حذف کرد

  • کد خبر : 94768
  • 17 آبان 1402 - 11:16
مهتا عبداللهی قهرمان المپیک توکیو را حذف کرد
مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا برای تیم زنان ایران در حالی به پایان رسید که پیروزی مهتا عبداللهی بر قهرمان المپیک، اتفاقی بزرگ بود.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا امروز چهارشنبه ۱۷ آبان در بانکوک تایلند برای تیم زنان ایران به نقطه پایان رسید و البته مدالی سهم ایران نشد.

توقف یسنا پورماهانی برابر نماینده کره

در مرحله مقدماتی ریکرو زنان، یسنا پورماهانی با امتیاز ۶۲۷ در رده سی و چهارم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم نماینده ویتنام را ۶ بر صفر شکست داد.

یسنا در دور سوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل کمانداری از کره‌جنوبی شکست خورد و فرصت صعود به دور بعد را از کف داد.

شگفتی سازی مهتا عبداللهی با برتری بر قهرمان المپیک

مهتا عبداللهی در مرحله مقدماتی ریکرو با امتیاز ۶۲۶ در رده سی و پنجم قرار گرفت. او پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم کمانداری از ویتنام را ۶ بر ۲ شکست داد.

مهتا در دور بعدی با نتیجه ۶ بر ۲ از سد آن سان، کمانداری از کره‌جنوبی و دارنده سه مدال طلای المپیک گذشت و راهی دور بعدی مسابقات شد. این یک شگفتی بزرگ در تورنمنت بود.

عبداللهی در مرحله یک هشتم نهایی ریکرو، مقابل نماینده چین تایپه با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد و به ماجراجویی خود در این رویداد پایان داد.

سرنوشت یسنا برای مبینا فلاح تکرار شد

مبینا فلاح که چندی پیش در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز نماینده ایران بود در مرحله مقدماتی ریکرو با امتیاز ۶۲۶ در رده سی و ششم ایستاد.

وی در جدول حذفی، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم نماینده مالزی را ۶ بر صفر حذف کرد. مبینا در یک شانزدهم نهایی فلاح با نتیجه ۷ بر یک مغلوب کمانداری از کره‌جنوبی شد و از صعود به دور بعدی محروم شد.

توقف حاجی حسینی برابر نماینده مالزی

حوریه حاجی حسینی در مرحله مقدماتی ریکرو با امتیاز ۶۱۴ در رده چهل و هفتم قرار گرفت. وی در دور نخست مسابقات حذفی نماینده کویت را ۶ بر ۲ مغلوب کرد.

وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل کمانداری از مالزی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

ناکامی در ریکرو و میکس تیمی

تیم ریکرو زنان ایران با ترکیب یسنا پورماهانی، مبینا فلاح و مهتا عبداللهی با امتیاز ۱۸۷۹ در رده یازدهم ایستاد. تیم ایران پس از استراحت در دور نخست، در یک هشتم نهایی به مصاف اندونزی رفت و ۵ بر ۴ شکست خورد و از صعود بازماند.

تیم میکس کشورمان در ماده ریکرو با ترکیب صادق اشرفی و یسنا پورماهانی با امتیاز ۱۲۹۵ در رده یازدهم قرار گرفت.

تیم میکس ریکرو پس از استراحت در دور نخست، در یک‌هشتم نهایی به مصاف تیم اندونزی رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسید. ایران در یک‌چهارم نهایی به دیدار چین رفت و ۵ بر یک شکست خورد و به نیمه‌نهایی نرسید.

بیتا عاشق زاده، تک نماینده کامپوند

بیتا عاشق زاده در مرحله مقدماتی کامپوند با امتیاز ۶۷۷ در رده بیست و دوم ایستاد. عاشق زاده پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی کامپوند، در دور دوم به مصاف نماینده سنگاپور رفت و ۱۴۱ بر ۱۳۶ شکست خورد و حذف شد.

تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب بیتا عاشق زاده و محمد صالح پالیزبان با امتیاز ۱۳۷۵ در رده هشتم قرار گرفت و در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف ویتنام رفت و با نتیجه ۱۶۰ بر ۱۵۵ برنده شد.

تیم ایران در یک‌چهارم نهایی به مصاف تیم هند رفت و با نتیجه ۱۵۸ بر ۱۵۱ تن به شکست داد و نتوانست به جمع چهار تیم برتر صعود کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.