13
بازی‌های آسیایی هانگژو

حذف کمانداران هانگژو | آخرین امید به میکس و ریکرو تیمی

  • کد خبر : 94086
  • 11 مهر 1402 - 7:52
حذف کمانداران هانگژو | آخرین امید به میکس و ریکرو تیمی
در ادامه بازی‌های آسیایی هانگژو، کمانداران دختر ایران در مسابقات انفرادی ریکرو کامپوند حذف شدند و گیسا بایبوردی آخرین حذف‌شده تیم بود.

به گزارش افرا ورزش، بازی‌های آسیایی هانگژو امروز سه شنبه یازدهم مهر در رشته تیراندازی با کمان با توقف گیسا بایبوردی در یک‌چهارم نهایی بخش کامپوند همراه بود.

بایبوردی که آخرین بازمانده تیم زنان ایران در بخش انفرادی بود با امید به صعود از این مرحله و دستیابی به مدال به مصاف کمانداری از کره‌جنوبی رفت و با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۴ شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

مسیر او بدین شکل بود که گیسا در یک شانزدهم نهایی با “له فام” از ویتنام رقابت داشت، او بعد از تساوی ١٣٨ بر ١٣٨ در تیر طلایی به برتری دست یافت.

بایبوردی در مرحله یک هشتم نهایی کامپوند به مصاف کمانداری از چین‌تایپه رفت و پس از تساوی ۱۴۴۱۴۴ در تیر طلایی به پیروزی رسید و راهی دور یک‌چهارم نهایی شد که در نهایت، این مرحله برای او با اتفاقات خوش همراه نبود.

 گیسا در بخش میکس هم موفقیتی به دست نیاورد. تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و محمد صالح پالیزبان در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف تیم تایلند رفت و با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۴۸ شکست خورد و حذف شد.

حذف فلاح و پورماهانی در ریکرو انفرادی

مبینا فلاح در یک شانزدهم نهایی در رقابت با «هیا الهجری»  بر از قطر ۶ بر ۴  صاحب برتری شد. او در یک‌هشتم نهایی با نماینده ژاپن به نام «تومومی سوگی موتو» رقابت کرد و ۷ به یک متحمل شکست شد.

یسنا پورماهانی در یک شانزدهم نهایی در رقابت با “ریم النقیب» از کویت ۶ بر ۴ پیروز شد. «دایاناندا» از هند در یک‌هشتم نهایی حریف یسنا پورماهانی بود. پورماهانی در رقابت با وی با نتیجه ۶ به ۵ شکست خورد.

ریکرو تیمی و میکس، آخرین امید دختران کماندار

تیم ریکرو زنان با ترکیب زهرا نعمتی، یسناپورماهانی و مبینا فلاح در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید و روز جمعه در یک‌چهارم نهایی به مصاف تیم چین می‌رود.

همچنین تیم میکس ریکرو با ترکیب مبینا فلاح و رضا شبانی در مرحله یک‌هشتم نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی رسید. تیم ایران روز چهارشنبه در یک‌چهارم نهایی به مصاف تیم چین می‌رود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.