4
بازی‌های آسیایی هانگژو

زهرا نعمتی: می‌توانیم سهمیه تیمی المپیک بگیریم

  • کد خبر : 94284
  • 14 مهر 1402 - 7:43
زهرا نعمتی: می‌توانیم سهمیه تیمی المپیک بگیریم
زهرا نعمتی ملی‌پوش تیراندازی با کمان ریکرو ایران پس از حذف از مسابقات تیمی بازی‌های آسیایی هانگژو به تمجید از تیم ایران پرداخت.

به گزارش افرا ورزش، تیم ملی تیراندازی با کمان ریکرو زنان ایران امروز در یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو برابر چین، تن به شکست ۲ بر ۶ داد و نتوانست به نیمه‌نهایی برسد.

زهرا نعمتی که یکی از سه کماندار ایران در مسابقه امروز بود پس از این شکست اظهار کرد: چین مدعی کسب مدال طلا است. فکر می‌کنم همین که تیم زنان ما به جمع هشت تیم برتر صعود کرد، خوب بوده است.

او ادامه داد: اگر قرعه بهتری داشتیم قطعا کارمان راحت‌تر بود. هرچند با تیم قدرتمندی رقابت کردیم اما نه من و نه هم‌تیمی‌هایم کم نیاوردیم. می‌دانم همه تلاش خود را انجام دادیم.

وی در خصوص اینکه آیا تصور پیروزی مقابل چین را داشتند یا خیر، گفت: فکر می‌کردیم رقابت سخت و تنگاتنگی داریم؛ کما اینکه دو امتیاز از چین گرفتیم و اتفاقی عالی بود. از آنجایی که در بخش میکس، چین را شکست دادیم، امروز هم احتمالی برای پیروزی قائل بودیم، به همین دلیل تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بهترین تیرهای خود را بیندازیم.

ملی‌پوش تیراندازی با کمان زنان ایران در پاسخ به این سؤال که دوری طولانی‌مدت و اضافه شدن به تیم، تنها دو ماه قبل از بازی‌های آسیایی، چقدر در این نتیجه اثرگذار بود، تصریح کرد: حدود سه ماه زمان برای رسیدن به آمادگی داشتم و خوشبختانه توانستم خودم را به این مسابقه برسانم. رکورد تقریبا برابری با هم‌تیمی‌هایم نیز ثبت کردم.

نعمتی یادآور شد: در این مدت نه مربی و نه امکانات خاصی داشتم تا بتوانم خودم را به بازی‌های آسیایی هانگژو برسانم. فقط و فقط تمرین کردم که کار واقعا سختی بود اما خوشحالم که توانستم خودم را به این حد برسانم؛ برگردم و باز هم تیرهای خوبی بزنم.

وی درباره پیش‌بینی خود از آینده تیراندازی با کمان نیز خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنم و ناامید نمی‌شوم. شاید آخرین باری باشد که برای کسب سهمیه المپیک کوشش می‌کنم. خیلی امیدوار هستم در بخش تیمی بتوانیم بهتر کار کنیم و با سایر دختران، سهمیه تیمی المپیک را به دست آوریم. امروز خیلی به وقوع چنین اتفاقی امیدوار شدم و چه بسا رخ بدهد.

دارنده سه مدال طلای پارالمپیک در پایان گفت: شاید در بخش فنی نیاز باشد نظارت فنی بیشتری روی عملکرد بچه‌ها و تیم صورت بگیرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.