8
بازی‌های آسیایی هانگژو

ریکرو زنان ایران با شکست برابر چین به نیمه‌نهایی نرسید

  • کد خبر : 94274
  • 14 مهر 1402 - 7:23
ریکرو زنان ایران با شکست برابر چین به نیمه‌نهایی نرسید
تیم تیراندازی با کمان ریکرو زنان ایران با شکست برابر چین به نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو راه پیدا نکرد.

به گزارش افرا ورزش، بازی‌های آسیایی هانگژو امروز جمعه چهاردهم مهر در رشته تیراندازی با کمان دنبال و در بخش ریکرو تیمی، تیم زنان ایران مغلوب چین شد.

دختران کماندار ایران که پیش از این، به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافته بودند امروز در این مرحله برابر تیم قدرتمند چین ۶ بر ۲ نتیجه را واگذار کردند و از دور مسابقات کنار رفتند.

مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و زهرا نعمتی در این دیدار به تقابل با «هایلیاگان»، «جیامان لی» و «چیژوان آن» از کشور میزبان پرداختند.

بدین ترتیب، تیم‌های ملی تیراندازی با کمان ایران بدون کسب مدال در هر دو بخش ریکرو و کامپوند به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

هر سه کماندار ریکرو ایران در مسابقات انفرادی نیز حضور داشتند که زهرا نعمتی در دور مقدماتی حذف شد و پورماهانی و فلاح نیز در یک‌هشتم نهایی از مسابقات حذف شدند.

ایران با حضور گیسا بایبوردی در کامپوند انفرادی تا یک‌چهارم و با حضور مبینا فلاح (همراه با رضا شبانی) در میکس ریکرو تا رده‌بندی پیش رفت اما در نهایت مدالی از بازی‌های آسیایی هانگژو نگرفت.

نظرات مبینا فلاح

مبینا فلاح ملی‌پوش تیراندازی با کمان ایران بعد از شکست مقابل چین در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات ریکرو تیمی بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را انجام دادیم. از صعود تا همین مرحله نیز خیلی خوشحال هستیم. بیشتر می‌جنگیم تا در مسابقات آتی نتیجه خیلی بهتری بگیریم.

وی افزود: برای اولین بار در بازی‌های آسیایی بود که تیم ریکرو توانست به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کند؛ همین اتفاق نشان‌دهنده آینده درخشان تیر و کمان ایران به‌ویژه در بخش ریکرو است.

ریز نتایج دیدار ایران و چین | یک چهارم نهایی ریکرو زنان | هانگژو

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.