17
قابل پیش بینی ترین رده بندی

سپاهان ۲۹ تاسیسات دریایی ۲۰ | سپاهان تیم سوم لیگ برتر هندبال بانوان شد

  • کد خبر : 55667
  • 04 اسفند 1399 - 15:55
سپاهان ۲۹ تاسیسات دریایی ۲۰ | سپاهان تیم سوم لیگ برتر هندبال بانوان شد
سپاهان با رتبه سوم لیگ برتر هندبال بانوان را به پایان برد. تیمی که برای قهرمانی وارد لیگ شده بود امروز با شکست تاسیسات دریایی تهران به سکوی سوم رضایت داد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دیدار رده بندی لیگ برتر هندبال بانوان امروز در تالار هندبال مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد و سپاهان برابر تاسیسات دریایی تهران 29 بر 20 پیروز شد.

سپاهان اصفهان که دو روز پیش شکستی تلخ برابر اشتاد سازه مشهد در نیمه نهایی متحمل شده بود در یک بازی قابل پیش بینی ابتدا در نیمه نخست 12 بر 8 برنده میدان را ترک کرد.

در نیمه دوم برتری سپاهان تثبیت شد و طلایی پوشان اصفهانی در نهایت اختلاف را بیشتر کردند. کسب رتبه سوم ممکن است برای سپاهان جذابیت چندانی نداشته باشد اما مرهمی بر شکست دوم اسفند برابر مدافع عنوان قهرمانی است.

فصل پرافت و خیز سپاهان با درخشش راضیه جانباز، فاطمه خلیلی، الناز قاسمی، حدیثه نوروزی، نوریه عباسی و سایر جوان‌های تیم پرتلاش اصفهان به پایان رسید.

سپاهان در این فصل 2 بار طعم شکست را چشید که هر دو بار برابر اشتاد سازه مشهد بود. تهران برای سپاهانی‌ها خوش یمن نبود چنان که آن‌ها هم در مرحله گروهی و هم در نیمه نهایی در تهران به اشتاد سازه باختند اما در تقابل با همین تیم در مشهد، برنده بازی بودند.

تاسیسات دریایی تهران نیز که در میانه راه با اضافه شدن باتجربه‌هایش جانی تازه گرفت احتمالاً باید از رتبه چهارمی راضی باشد. این جایگاه برای تاسیسات دریایی با توجه به داشته‌هایش قابل قبول به نظر می‌رسد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=55667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.