15
پایان رسمی دوران لیلا صوفی زاده

شهره موسوی نایب رییس بانوان فدارسیون فوتبال شد | نتورکر به جای صوفی زاده

  • کد خبر : 56215
  • 10 اسفند 1399 - 13:38
شهره موسوی نایب رییس بانوان فدارسیون فوتبال شد | نتورکر به جای صوفی زاده
شهره موسوی با اکثریت آرا به عنوان نایب رییس سوم فدراسیون فوتبال انتخاب شد. او به عنوان مدیر عامل بادران جایگزین لیلا صوفی زاده خواهد شد که رییس محبوبی برای فوتبال و فوتسال زنان ایران نبود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ پس از مشخص شدن ریاست فدراسیون فوتبال و رسیدن شهاب‌الدین عزیزی خادم به این سمت، نایب رییس سوم او یعنی شهره موسوی هم با اکثریت آرا به این عنوان یا همان نایب رییس بانوان دست یافت.

موسوی توانست ۷۰ رأی از ۸۷ رأی مجمع را به نام خود ثبت کند. او مدیرعامل باشگاه بادران است و در رأس شرکت بادران قرار دارد که در بازاریابی شبکه‌ای فعالیت می‌کند.

با توجه به اینکه نواب اول و دوم معرفی شده عزیزی خادم که بهاروند رد صلاحیت شد و منصور قنبرزاده از حضور در انتخابات انصراف داد. رأی گیری برای نواب اول و دوم انجام نشد.

بدین ترتیب او جایگزین لیلا صوفی زاده می‌شود که در دوره اخیر مسئولیت رهبری امور فوتبال و فوتسال زنان را بر عهده داشت. نکته جالب این است که بادران تحت مدیریت او فعالیتی در عرصه ورزش زنان نداشته است.

نقطه روشن حضور شهره موسوی در این سمت، سابقه او به عنوان یک مدیر در رأس مجموعه‌ای بزرگ است اما در مورد این که او تا چه اندازه به کار فوتبال و فوتسال زنان ایران می‌آید باید صبر و تماشا کرد.

فوتسال و فوتبال زنان ایران در سال‌های اخیر به شدت آسیب دیده و نیاز به انقلابی جدی در حوزه مدیریتی دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=56215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.