18
دیدار رفت رده بندی لیگ برتر بسکتبال بانوان

نارسینا ۶۴ پالایش نفت آبادان ۶۱ | نفس گیر، پایاپای و جانانه به کام نارسینا

  • کد خبر : 56525
  • 14 اسفند 1399 - 13:23
نارسینا ۶۴ پالایش نفت آبادان ۶۱ | نفس گیر، پایاپای و جانانه به کام نارسینا
نارسینا در دیدار رفت رده بندی لیگ برتر بسکتبال بانوان در نبردی جانانه، نفس گیر و میلی متر پیروز شد تا به کسب رتبه سوم لیگ بسکتبال نزدیک شود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، دیدار رفت مرحله رده بندی لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار شد و تیم نارسینا در یک بازی تماشایی حریف خود را ۶۴ بر ۶۱ شکست داد.

در این مبارزه نزدیک، هیچ یک از دو تیم تا آخرین لحظه قصد پاپس کشیدن نداشتند و این در نهایت نارسینا بود که در آخرین ثانیه‌ها پیروزی را به دست آورد و حالا برای سوم شدن، یک برد دیگر از بازی دوم می‌خواهد.

در این مسابقه که به قضاوت صنم نظامی، هانیه شهدوست و تالین طهماسیان برگزار شد پالایش نفت آبادان کوارتر اول را بهتر پیش برد و توانست ۱۶ بر ۱۲ پیروز شود.

آجمبا-لیگ-برتر-بسکتبال-بانوان-نارسینا

کوارتر دوم اما متعلق به شاگردان ندا عسگرنیا بود و نارسینا در این کوارتر که با افت شدید پالایش نفت همراه بود، ۱۹ بر ۹ برنده شد تا نیمه نخست را با پیروزی پشت سر بگذارد.

در کوارتر سوم، پالایش نفت آبادان دوباره به بازی برگشت و ۲۱ بر ۱۶ پیروز این کوارتر شد. در جدال جانانه دو تیم در کوارتر مرگ و زندگی، در حالی که هر اشتباه از سوی دو تیم، پیروزی را به سوی حریف سوق می‌داد نارسینا ۱۷ بر ۱۵ به پیروزی رسید و در مجموع این بازی را با برد پشت سر گذاشت.

اقدام موفق ۳ امتیازی کاپیتان یاسمن محمدی در فاصله یک دقیقه و ۵۷ ثانیه به پایان بازی، راه نارسینا را به سوی پیروزی هموار کرد و زمانی که شیدا شجاعی چند ثانیه بعد هر ۲ پرتاب پنالتی‌اش را گل کرد،، انیس مرادی در روز موفق خود ۲ امتیاز دیگر برای نارسینا کسب کرد.

در یک دقیقه پایانی بازی، آجمبا ۲ امتیاز دیگر برای نارسینا به دست آورد و در نهایت فائزه شهریاری آخرین ۲ امتیازی را وارد سبد نارسینا کرد که مانع از شکست شاگردان شایسته متشرعی نشد.

شوماری هریس گارد رأس آمریکایی نارسینا ستاره این بازی بود که به تنهایی ۲۸ امتیاز به دست آورد، ۱۰ پاس منجر به گل داشت و ۳ بار نیز اقدام به توپ ربایی کرد تا دبل دبل کند.

ایجه ئوما آجمبا نیز در این مسابقه برای نارسینا مهره تعیین کننده بود. او با ۱۳ امتیاز و ۱۸ ریباند دبل دبل کرد و ۴ توپ ربایی نیز ثبت کرد.

انیس مرادی ۱۴ امتیاز، ۸ ریباند و ۵ توپ ربایی و کاپیتان یاسمن محمدی ۹ امتیاز برای نارسینا ثبت کردند.

در تیم پالایش نفت آبادان، آیا ترائوره بازیکن سنتر سنگالی در این بازی با ۱۴ امتیاز و ۲۱ ریباند دبل دبل کرد. شیدا شجاعی که ۴۰ دقیقه کامل در زمین بود با ۱۸ امتیاز، ۶ ریباند و ۳ توپ ربایی به کار خود پایان داد.

سهم کاپیتان فائزه شهریاری ۱۳ امتیاز و ۶ ریباند و آناهیس خداوردیان ۹ امتیاز و ۷ ریباند بود. مسابقه دوم دو تیم یک هفته دیگر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=56525
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.