10
دیدار رفت فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان

مهرام ۷۴ گروه بهمن ۶۳ | مهرام در یک قدمی قهرمانی لیگ بسکتبال

  • کد خبر : 56540
  • 14 اسفند 1399 - 16:34
مهرام ۷۴ گروه بهمن ۶۳ | مهرام در یک قدمی قهرمانی لیگ بسکتبال
مهرام با پیروزی برابر گروه بهمن در دیدار رفت فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان حالا در یک قدمی قهرمانی لیگ برتر است. در مسابقه‌ای دیدنی تیمی پیروز شد که کمتر اشتباه کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دیدار رفت فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز در سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار شد و مهرام با برتری ۷۴ بر ۶۳ حالا برای قهرمانی فقط یک پیروزی فاصله دارد.

در این بازی که با قضاوت مریم دهستانی، سمانه دهقانی و فهیمه علیمرادی برگزار شد، مهرام با هدایت نیکا بیک لیکلی بازی را بهتر آغاز کرد و توانست در کوارتر نخست ۲۰ بر ۱۲ پیروز شود.

مهرام در حالی که در این کوارتر ۹ بر ۲ عقب بود ۱۱ بر ۹ از گروه بهمن پیش افتاد و در ادامه ۹ امتیاز دیگر هم کسب کرد در حالی که گروه بهمن در ۷ دقیقه پایانی کوارتر جز یک پرتاب ۳ امتیازی دلارام وکیلی، هیچ امتیازی به دست نیاورد.

کوارتر دوم اما متعلق به گروه بهمن بود و برتری گروه بهمن با امتیاز ۲۰ بر ۱۷ سبب شد فاصله دو تیم در پایان نیمه نخست کاهش یابد.

با آغاز نیمه دوم، کفه ترازو باز هم به سود مهرام سنگین‌تر بود. مهرام در کوارتر سوم ۱۹ بر ۱۵ پیروز شد و سرانجام در کوارتر جذاب پایانی و در جدال برای کمتر اشتباه کردن، این مهرام بود که ۱۸ بر ۱۶ پیروز شد و در نهایت این بازی را به سود خود پایان داد.

همان طور که قابل پیش بینی بود، مرکز ثقل مهرام برای پیروزی در این بازی شادی عبدالوند بود. او برای مهرام همه کار کرد و گرچه امتیازات زیادی به دست نیاورد اما همچون رهبری تعیین کننده برای مهرام ظاهر شد.

مهرام هم در ریباند دفاع و هم در ریباند حمله، تیم بهتری نسبت به گروه بهمن بود و در بازی لحظه‌ها، کم اشتباه‌تر عمل کرد.

دلارام وکیلی، آفاناسیه وا، آنا بهشتیان، گلشید امیدیان و تیلر دیر ترکیب آغازین گروه بهمن را تشکیل دادند و کیمیا یزدیان طهرانی به ترکیب این تیم اضافه شد.

فریناز طائر پور حدود ۷ دقیقه نیز از زهرا عدالت کار و ساغر آجیلی در زمین استفاده کرد اما سارا حسنینی، وانه خیچومیان، مهگل نایی و شکیبا کایید را به میدان نفرستاد.

در ترکیب تیم مهرام، شادی عبدالوند، نگین رسولی، ماریا آوجی، الکساندرا بگنیسیچ و تینا عیساییان ترکیب اول را تشکیل دادند و سحر نجفی ۱۳ دقیقه به تیم نیکا بیک لیکلی کمک کرد.

مهرام علاوه بر این ۶ بازیکن، حدود ۳ دقیقه از عسل پورحیدری بازی گرفت اما زهرا قیس، ساناز اسکندری، سمیه ثابت زاده، آیدا گل محمدی و عسل محسنی را به زمین نفرستاد.

الکساندرا بگنیسیچ با کسب ۲۴ امتیاز و ۱۹ ریباند و همچنین ۵ بلاک شات، در این بازی برای مهرام درخشید و دبل دبل کرد.

کاپیتان تینا عیساییان با ۲۱ امتیاز و ۱۱ ریباند با بهره مندی از تجربه بالایش یکی از خوب‌های مهرام بود و او نیز دبل دبل کرد.
نگین رسولی ۱۱، ماریا آوجی ۹ و شادی عبدالوند ۷ پوئن برای تیم مهرام به دست آوردند.

از سوی دیگر در ترکیب گروه بهمن، آنا بهشتیان بار دیگر توانمندی‌های خود را به معرض نمایش گذاشت. در روز خوب بهشتیان، او ۲۴ امتیاز کسب کرد و ۶ ریباند، داشت.

تیلر دیر ستاره آمریکایی گروه بهمن در این بازی، عملکردی نسبتا موفق داشت گرچه در مقاطعی از زمان مسابقه نتوانست انتظارات را برآورده کند. او در این بازی 13 امتیاز کسب کرد.

کیمیا یزدیان طهرانی ۸، دلارام وکیلی ۷، سوشا آفاناسیه وا ۶ و گلشید امیدیان ۴ امتیاز برای بهمن کسب کردند.

بدین ترتیب مهرام و گروه بهمن پنج شنبه آینده در دومین دیدار فینال با هم روبرو خواهند شد در حالی که نیاز مهرام برای کسب جام و ممانعت از تکرار قهرمانی گروه بهمن، یک پیروزی دیگر است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=56540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.