19
هفته نهم لیگ برتر فوتسال؛

رهیاب تهران صفر مس رفسنجان ۴ | جشنواره گل مس در تهران

  • کد خبر : 57337
  • 22 اسفند 1399 - 13:23
رهیاب تهران صفر مس رفسنجان ۴ | جشنواره گل مس در تهران
رهیاب در یکی از حساس ترین دیدار های هفته نهم از گروه دو رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان میزبان مس رفسنجان بود و این دیدار با برتری 4 گله میهمان به پایان رسید.

به گزارش ” آی دبلیو اسپورتس ” رسانه دختران قهرمان ایران؛ لیگ برتر فوتسال بانوان امروز در هفته نهم دنبال شد و مس رفسنجان در یک دیدار مهم در پایتخت، توانست 4 بر صفر از سد تیم رهیاب تهران بگذرد.

این دیدار از ساعت 11 و با قضاوت  گلاره ناظمی ، داور سرشناس و بین المللی فوتسال برگزار شد و فهیمه فتاحی، الناز قدمگاهی و مهرنوش عجیمی هم در کوبل داوری ایشان حضور داشتند. همچنین پرستو عرفانی نیز به عنوان ناظر دیدار در سالن حضور داشت.

رهیاب هفته گذشته با نتیجه‌ 10 بر صفر تیم هیئت فوتبال اصفهان را درهم کوبید با روحیه بالایی به مصاف شاگردان عاطفه رضایی رفت. مدافع عنوان قهرمانی هفته گذشته با قرعه استراحت روبرو بود.

رهیاب و مس به ترتیب در رده های چهارم و سوم جدول گروه دوم رقابت‌ها حضور داشتند و پیروزی در این بازی 6 امتیازی جایگاه رهیاب را در جدول دستخوش تغییر می‌کرد.

با وجود این که روی رهیاب حساب ویژه ای باز شده بود اما این تیم در زمین مسابقه بی دفاع بود. سحر زمانی، فاطمه اعتدادی، زهرا قلی‌زاده و محدثه محمدی برای مس رفسنجان در این دیدار گلزنی کردند و نقشه های معصومه رضازاده سرمربی رهیاب را نقش برآب کردند.

این پیروزی برای مس رفسنجان مرهمی بر نتایج غیرمنتظره این تیم است. مس که فصل گذشته قهرمان شده بود امسال چند بازیکن خود را از دست داده است و حاصل این تغییرات، دو شکست در دور رفت است.

رهیاب تهران با شکست خانگی امروز برابر مس رفسنجان، 11 امتیازی باقی ماند اما جایگاه رده چهارمی این تیم در جدول گروه دوم لیگ فوتسال زنان دست‌نخورده باقی ماند.

مس رفسنجان نیز با افزدون این 3 امتیاز به اندوخته های پیشین خود 15 امتیازی شد و در رده سوم، فاصله خود را با تیم های بالانشین جدول شامل پالایش نفت آبادان و هیئت فوتبال خراسان رضوی کاهش داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=57337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.