14
لیگ جهانی کاراته ۲۰۲۱

کاراته وان استانبول | سارا بهمنیار به مدال برنز دست یافت

  • کد خبر : 57579
  • 24 اسفند 1399 - 10:54
کاراته وان استانبول | سارا بهمنیار به مدال برنز دست یافت
سارا بهمنیار کاراته کای جوان تیم ملی کاراته زنان ایران در اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان استانبول به مدال برنز دست یافت و اولین مدال کاروان کاراته ایران را کسب کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان استانبول امروز وارد روز پایانی خود شد و سارا بهمنیار در کومیته انفرادی برای تیم ملی کاراته بانوان مدال برنز به دست آورد.

در دیدار رده بندی وزن منهای ۵۰ کیلوگرم سارا بهمنیار کاراته کای اهل آستانه اشرفیه به مصاف کاترینا کریوا از اوکراین رفت و با پیروزی 4 بر صفر برابر حریف خود صاحب نشان برنز شد.

سارا بهمنیار  پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل دالیا اسدولینا از روسیه با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و سپس در دور سوم نیز به مصاف سلوا نور آکوت از ترکیه رفت و ۳ بر صفر برنده شد.

او در نیمه نهایی برابر سراپ اوزچلیک نفر اول رنکینگ المپیک و نایب قهرمان کاراته جهان در سال ۲۰۱۸ ۵ بر ۲  شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

سارا بهمنیار به همراه حمیده عباسعلی دو کاراته کای دختر ایرانی هستند که حضور خود در المپیک توکیو را قطعی کرده اند. حمیده عباسعلی در این مرحله از لیگ جهانی حضور پیدا نکرده است.

تیم ملی کاراته زنان در بخش کومیته انفرادی با هدایت سمانه خوش قدم و با ترکیب رزیتا علیپور، سارا بهمنیار، شیما آل سعدی و طراوت خاکسار در کاراته وان استانبول ۲۰۲۱ شرکت کرده است.

این دوره از لیگ جهانی، اولین دوره از آن پس از رویارویی جهان با ویروس کرونا به حساب می‌آید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=57579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.