13
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال

نامی نو اصفهان ۵ شهروند ساری ۳ | شهروند ساری به لیگ یک سقوط کرد

  • کد خبر : 58925
  • 04 اردیبهشت 1400 - 0:12
نامی نو اصفهان ۵ شهروند ساری ۳ | شهروند ساری به لیگ یک سقوط کرد
تیم فوتسال شهروند ساری با شکست برابر نامی نو اصفهان در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال زنان به دسته اول سقوط کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ در هفته چهاردهم و پایانی از مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال زنان و از گروه اول، امشب تیم شهروند ساری در اصفهان برابر نامی نو ۵ بر ۳ شکست خورد و به لیگ یک فوتسال سقوط کرد.

شهروند ساری که برای رهایی از سقوط باید در اصفهان حداقل یک امتیاز کسب می‌کرد در نهایت با وجود تلاش قابل ستایش و انگیزه برای بقا در لیگ، در اصفهان تسلیم شد و به عنوان تیم آخر جدول گروه یک، راهی دسته پایین‌تر شد.

شهروند ساری در این فصل و در ۱۲ بازی خود در هیچ مسابقه‌ای پیروز نشد و با ۳ تساوی و ۹ شکست نتوانست به حیات خود در لیگ برتر ادامه دهد.

این در حالی بود که اگر آن‌ها می‌توانستند یک امتیاز از بازی اصفهان بگیرند با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم پویندگان شیراز، در لیگ برتر باقی می‌ماندند و تیم شیرازی را به دسته یک می‌فرستادند.

شهروند ساری تیمی بی بضاعت برای رقابت با تیم های رقیب بود و بی تجربگی و همچنین بودجه ناکافی برای تجهیز این تیم به بازیکنان اثرگذار، در نهایت نماینده مازندران را به دسته پایین فرستاد.

تیم نامی نو اصفهان نیز با این پیروزی صاحب هفتمین برد خود شد و با ۲۱ امتیاز از ۱۲ بازی، تیم سوم جدول گروه یک شد و با پیروزی، و البته ناکامی در رسیدن به مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان ۱۴۰۰-۹۹ را به پایان رساند.

نامی نو دو فصل قبل در سالی که تیمی متشکل از ستاره ها را در اختیار داشت قهرمان لیگ شد اما پس از آن، با تغییرات عمده به تیمی متوسط تبدیل شد و در این فصل نیز نتایجی کسب کرد که قابل پیش بینی بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=58925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.