17
در گفت‌وگو با سرپرست تیم وچان کردستان؛

پرستو چپری: تعویق مداوم لیگ‌برتر تنیس‌روی‌میز نگران کننده است

  • کد خبر : 59038
  • 07 اردیبهشت 1400 - 19:40
پرستو چپری: تعویق مداوم لیگ‌برتر تنیس‌روی‌میز نگران کننده است
پرستو چپری که سمت سرپرستی تیم وچان کردستان در رقابت‌های لیگ‌برتر تنیس‌روی‌میز را عهده دار است، در مصاحبه‌ای از نگرانی‌اش بابت تعویق مداوم رقابت‌ها و دور شدن بازیکنان از شرایط مسابقه گفت.

به گزارش ” آی دبلیو اسپورتس ” رسانه دختران قهرمان ایران؛ تیم تنیس‌روی‌میز وچان کردستان پس از رقابت با حریفان در لیگ‌برتر بزرگسالان کشور، توانست به مرحله پلی‌آف رقابت‌ها برسد و حریف تیم دانشگاه‌آزاداسلامی شود. وچان که از افراد بومی و غیربومی تشکیل شده با نمایش خوب در مرحله نخست هوادارن را به کسب سکو امیدوار کرده‌است.

پرستو چپری که از مربیان بادانش کردستانی‌است، در این‌باره اظهار داشت: افراد جوانی در تیم داریم که در لیگ‌برتر بزرگسالان خوش‌درخشیده‌اند. سایر تیم‌ها تجربه بالایی دارند اما بازیکنان ما با صعود به پلی‌آف عملکرد رضایت‌بخشی از خود نشان داده‌اند.

سرپرست تیم وچان کردستان با بیان اینکه شرایط روحی‌روانی تأثیر بسیاری بر نتایج بازی‌ها خواهد گذاشت، خاطر نشان کرد: در مرحله رفت بانتیجه‌ی 4-2 دانشگاه‌ آزاد را شکست دادیم و در مرحله برگشت به تساوی 3-3 رسیدیم و شناخت خوبی از این تیم داریم. اگر اردوهای پیش‌از مسابقات برگزار شود، نتیجه‌ی بهتری هم خواهیم گرفت.

وی ضمن ابراز نگرانی بابت تعویق مداوم مسابقات تصریح کرد: همواره سلامتی تیم و کادرفنی در اولویت است و این موارد از عهده ما و فدراسیون خارج است. بازیکنان تیم اکنون زیر نظر کادرفنی مشغول به تمرینات انفرادی هستند و خود را در شرایط مسابقه نگه‌خواهند داشت.

چپری در واکنش به هزینه تیم‌داری در لیگ برتر متذکر شد: استان کردستان از پتانسیل بالایی برخوردار است و چه خوب که مسئولانی که باشگاه‌داری می‌کنند، بیشتر و بیشتر شوند. ما استان صنعتی نیستیم و همیشه ازنظر اسپانسر مشکل داریم. از مسئولین انتظار می‌رود باشگاه‌های تنیس‌روی‌میز را بیشتر حمایت کنند تا عملکرد بازیکنان ما نتیجه‌بخش باشد.

سرپرست تیم وچان ادامه داد: اگر اداره ورزش‌وجوانان توانایی تیم‌داری در رقابت‌ها را داشته باشد و استان کردستان با داشتن دو نماینده که یکی از آن‌ها صرفاً به بازیکنان بومی اختصاص یابد، گام بلندی در جهت پیشرفت این رشته در استان برداشته می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=59038
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.