8
مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا 2021 - لبنان؛

رایحه شهاب مدال برنز آسیا را بر گردن آویخت

  • کد خبر : 61278
  • 25 خرداد 1400 - 16:42
رایحه شهاب مدال برنز آسیا را بر گردن آویخت
رایحه شهاب هوگوپوش وزن ۵۸+ کیلوگرم (K۴۴) کشورمان در مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا با قبول شکست برابر نماینده اسپانیا به مدال برنز رسید.

به گزارش ” آی‌دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ ششمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا سه شنبه ۲۵ خرداد با حضور ۸۴ ورزشکار از ۲۰ کشور در بیروت برگزار و رایحه شهاب طلایی شد.

رایحه شهاب نماینده پاراتکواندو کشورمان در وزن ۵۸+ کیلوگرم (K۴۴) ابتدا به مصاف نماینده برزیل رفت و با نتیجه ۲۲ بر ۱۲ به برتری رسید. شهاب در مرحله بعد رو در روی هوگوپوشی از اسپانیا قرار گرفت و با واگذاری نتیجه (۱۲ بر ۷) به مدال برنز رسید.

فاطمه دودانگه نماینده وزن منهای ۴۹ کیلوگرم ایران برابر مریم کاودار از ترکیه ۱۰ بر ۲۷ بازنده شد و در همان مرحله یک چهارم نهایی حذف شد.
مهتاب نبوی دیگر پاراتکواندوکار ایران که در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا نیز حضور داشته در اولین بازی در یک چهارم نهایی برابر سیلوانا کارادوسو از برزیل مغلوب شد.

با تصميم فدراسيون جهاني تكواندو، هوگوپوشان ساير قاره‌ها مجاز به شركت در اين رقابت‌ها هستند. امتياز اين مسابقات براي تكواندوكاران قاره آسیا G4  است و براي تكواندوكاران ساير قاره‌ها G2  خواهد بود.

عاطفه کشاورز سرمربی و الهه مهربانی مربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=61278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.