سارا شیربیگی از تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی جدا می شود | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
10
روند مثبت ریکاوری خانم گل

سارا شیربیگی از تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی جدا می شود

  • کد خبر : 63609
  • 29 تیر 1400 - 12:00
سارا شیربیگی از تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی جدا می شود
سارا شیربیگی ستاره فوتسال زنان ایران از جدایی اش از تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی خبر و همچنین درباره وضعیتش پس از عمل جراحی مینیسک توضیح داد.

به گزارش “آی‌دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ سارا شیربیگی برترین گلزن فصول اخیر لیگ برتر فوتسال، که فصل گذشته نقش کلیدی در تیم هیئت خراسان رضوی ایفا کرد آماده بازگشت به میادین می شود.

نابغه فوتسال زنان پس از انجام عمل جراحی مینیسک خارجی زانوی خود، دوران نقاهت را پشت سر گذاشته و شروعی پرقدرت راخواهد داشت.

سارا شیربیگی درگفتگو با”آی دبلیو اسپورتس”درخصوص دوران نقاهت و بازگشت به میادین اظهار کرد: با گذشت حدود یک ماه و نیم از انجام عمل و طی کردن مرتب مراحل درمان و فیزیوتراپی تمرینات بازتوانی خوبی انجام داده ام و تا حدودی کار با توپ را هم آغاز کرده ام.

او ادامه داد: به آمادگی کامل نزدیک می شوم اما می خواهم این مسیر تدریجی و به دور از عجله پیش برود. می خواهم با شروع فصل جدید، در بهترین شرایط باشم و از فوتسال لذت ببرم.

شیربیگی در ادامه گفت: بعد از 2 فصل شیرین و پرخاطره با تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی، تصمیم دارم ازاین تیم جدا شوم ولی هنوز تصمیمی مبنی بر اینکه در چه تیمی بازی کنم نگرفته ام. آن چه قطعی است این است که در مشهد نخواهم بود.

خانم گل فوتسال ایران سال گذشته نیز با وجود مصدومیت در تمام لیگ برای تیم مشهدی بازی کرد و با همان شرایط، گلزن برتر لیگ شد. این یک واقعیت است که حضور او، بخش عمده ای از جذابیت لیگ فوتسال بانوان است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=63609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.