12
از مالدیو تا المپیک توکیو

هر آنچه باید از حریف ثریا آقایی در المپیک توکیو بدانید

  • کد خبر : 64002
  • 03 مرداد 1400 - 20:19
هر آنچه باید از حریف ثریا آقایی در المپیک توکیو بدانید
تنها نماینده بدمینتون ایران در المپیک توکیو، در اولین دیدار خود از ساعت ۶:۵۰ فردا (چهارم تیر) به مصاف فاطیما ناباها عبدالرزاق از مالدیو می‌رود.

به گزارش “ آی دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ چند ساعت به مسابقه ثریا آقایی در چارچوب رقابت های المپیک باقی مانده و همه منتظر نمایش این بانوی ایرانی هستند.

بدمینتون ایران توسط ثریا آقایی پس از ۱۳ سال موفق به کسب سهمیه المپیک شد و حضور نماینده‌ای از کشور عزیزمان ایران در المپیک ۲۰۲۰ که با وجود حضور کم او در عرصه جهانی اما موفق به کسب افتخارات پر رنگی در مجامع داخلی و بین‌المللی شده است نوید بخش روزهای شیرین در توکیو می‌باشد.

ثریا آقایی در گروه (G) بدمینتون تک‌نفره زنان با نمایندگانی از چین و مالدیو هم گروه است. نماینده ایران در اولین دیدار خود در رقابت های المپیک توکیو، فردا ۴ مرداد (۲۶ ژوئیه) از ساعت ۶:۵۰ به مصاف فاطیما ناباها عبدالرزاق از مالدیو می‌رود.

فاطیما ناباها عبدالرزاق ۲۲ سال سن دارد و با توجه به اختلاف سنی سه ساله‌اش با ثریا آقایی، بی شک از تجربه چندان غنی‌ای در سطح مسابقات رسمی برخوردار نیست. همچنین او از لحاظ قد و قامت از تک ستاره بدمینتون ایران کوتاه تر است تا همه‌ی این موارد نقطه امید ما در کنار توانایی بالای آقایی باشد.

ثریا آقایی

نماینده مالدیو در سال ۲۰۱۷ توسط یکی از برترین وب‌سایت های آن محدوده به عنوان بهترین مالدیو انتخاب شد و این افتخار در زمانی که سن او تازه به عدد ۱۸ رسیده بود به‌دست آمد.

او در مسابقات مختلف آسیایی شرکت کرده و در اکثر رقابت ها به جمع ۳۲ نفر پایانی راه یافته است؛ اما در بخش تیمی و دونفره پرفروغ تر ظاهر می ‌شود و افتخارات قابل قبول تری نسبت به بخش انفرادی دارد.

از افتخارات فاطیما ناهابا عبدالرزاق می‌ توان به نایب قهرمانی در بخش دونفره مسابقات جزیره ای اقیانوس هند و کسب مقام سومی در بخش تیمی مسابقات جزیره ای اقیانوس هند اشاره کرد .

ماحصل تمامی این حرف و حدیث ها این است که حریف مالدیوی ثریا آقایی علی رغم تجربه اندک خود می تواند ما را غافلگیر کند و پیروزی را از چنگ بانوی بدمینتون باز ایرانی در بیاورد. آقایی باید بداند که حریف توانایی پیاده کردن این کار را در میدان نبرد دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=64002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.