15
نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال

ساغر آجیلی به پالایش نفت آبادان بازگشت | خداحافظی با نیمکت!

  • کد خبر : 64529
  • 11 مرداد 1400 - 7:12
ساغر آجیلی به پالایش نفت آبادان بازگشت | خداحافظی با نیمکت!
ساغر آجیلی بازیکن فصل گذشته تیم بسکتبال گروه بهمن به تیم پالایش نفت آبادان پیوست. او در سال ۱۳۹۶ همراه با این تیم قهرمان لیگ برتر شده بود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ در ادامه فعل و انفعالات تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در پیش فصل لیگ برتر بسکتبال زنان ۱۴۰۰، ساغر آجیلی بازیکن باتجربه به این تیم پیوسته است.

جابجایی‌ها در آبادان از زمان انتصاب مدینه آلبوعلی به سمت هدایت پالایش نفت، آغاز شده است و اکنون ساغر آجیلی پس از فصلی که در گروه بهمن به ندرت به بازی گرفته می‌شد بار دیگر به پالایش نفت آبادان باز می‌گردد.

او در سال ۹۶، یکی از اعضای تیم رؤیایی پالایش نفت بود که قهرمان لیگ شد. در آن سال، ساغر آجیلی همراه با بازیکنانی چون معصومه اسماعیل زاده، مژگان خدادادی و دلارام وکیلی به نماینده خوزستان کمک کرد تا قهرمان لیگ شود.

ساغر آجیلی طی این سه سال، پس از جدایی از پالایش نفت آبادان، یک سال بازی با تجربه‌ای تلخ برای نامی نو اصفهان و ۲ سال بازی برای گروه بهمن و کسب دو قهرمانی را در کارنامه ثبت کرد گرچه او به ویژه در فصل اخیر، فرصت کمی برای بازی در میدان در اختیار داشت.

پیوستن ساغر آجیلی به پالایش نفت آبادان، فرصت بیشتری برای بازی کردن در اختیار بازیکن ارزشمند و باتجربه قرار می‌دهد و توان فنی آبادان را نیز تقویت می‌کند البته باید دید تیم جدید آبادان در ادامه چه تغییراتی در خود خواهد دید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=64529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.