14
سارا مدیر ورزش بانوان ذوب‌آهن به آی دبلیو اسپورتس اطلاع داد

ذوب آهن در کاراته، تکواندو، تیراندازی با کمان و قایقرانی زنان تیمداری می‌کند

  • کد خبر : 64566
  • 11 مرداد 1400 - 20:12
ذوب آهن در کاراته، تکواندو، تیراندازی با کمان و قایقرانی زنان تیمداری می‌کند
سارا نصیری مدیر ورزشی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان از ورود چهار رشته جدید به برنامه های ورزش زنان ذوب آهن خبر داده و از خروج ردیف بودجه هندبال از ذوب آهن صحبت کرده است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ باشگاه ذوب آهن که هر ساله در بخش‌های متعددی از ورزش بانوان تیم‌ داری و از قطب‌های ورزشی زنان ایران به شمار می‌رود، امسال به دنبال حضوری پررنگ‌تر در ورزش ایران است.

سارا نصیری مدیر ورزش بانوان باشگاه ذوب آهن در این خصوص به آژانس ورزش زنان ایران گفت کرد: با برنامه‌ریزی مناسب در رشته‌های تیراندازی با کمان، تکواندو، کاراته و قایقرانی زنان در سطح لیگ ها حضور خواهیم داشت.

او ادامه داد: این چهار رشته با هدف حمایت از قهرمانان این رشته ها در استان اصفهان که دارای جایگاه مناسب اما بدون حامی و اسپانسر بوده اند، اضافه می شوند.

مدیر ورزش زنان باشگاه ذوب آهن درباره حضور در لیگ دوومیدانی زنان ادامه داد: هنوز در این باره، تصمیم نهایی گرفته نشده است. اگر هیئت مدیره حضور در لیگ دوومیدانی بانوان را تصویب کند وارد آن می شویم و تا این لحظه، تصمیمی نهایی نشده است.

وی در خصوص وضعیت تیم هندبال زنان ذوب آهن عنوان کرد: ما به فدراسیون هندبال نامه زدیم که با توجه به توانمندی و حمایت ذوب آهن از هندبال، با وجود سقوط تیم، اجازه بازگشت ما به لیگ برتر هندبال داده شود اما فدراسیون هندبال علاقه ای نشان نداد.

نصیری گفت: در مراسم قرعه کشی لیگ، نامی از ذوب آهن نبود و بدین ترتیب، ردیف بودجه ذوب آهن برای لیگ برتر هندبال بانوان حذف شد و در لیگ یک هم فعالیتی نداریم اما تیم های پایه هندبال دختران ذوب آهن حفظ می شوند.

مدیر امور زنان باشگاه ذوب آهن اصفهان درباره برنامه های تیم والیبال زنان این باشگاه گفت: همانند فصول قبل، استخوان بندی تیم والیبال بانوان حفظ می شود. تمرینات تیم احتمالا بدون فریبا صادقی که درگیر تیم ملی است آغاز می شود و ایشان پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا به تیم ملحق می شوند.

او در خصوص تیم فوتبال باشگاه ذوب آهن اظهار کرد: امسال تیم‌ها با مبالغ بسیار هنگفتی در لیگ و برای قهرمانی حضور خواهند داشت. ذوب آهن تلاش می کند حضور موفقی در لیگ داشته باشد اما دست به ریخت و پاش نخواهد زد.

نصیری در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت نیمکت تیم فوتبال زنان ذوب آهن مشخص شده یا خیر گفت: تا این لحظه، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن نامشخص است اما طی روزهای آینده نام سرمربی جدید اعلام می شود.

او همچنین با تاکید بر این که ذوب آهن در والیبال نشسته بانوان، همانند گذشته حضور دارد گفت:  در بسکتبال هم ذوب آهن به برنامه خود مبنی بر رشد گام به گام تیم بسکتبال بانوان پایبند است.

مدیر ورزش بانوان ذوب آهن با تاکید بر این که تیم بسکتبال در لیگ دسته یک بانوان شرکت می کند گفت: این تیم از رده های پایه تا دسته اول بزرگسالان بالا آمده و امیدوارم به زودی به لیگ برتر راه پیدا کند. همچنین تیم های بسکتبال پایه ما نیز در بخش دختران فعال خواهند ماند.

نصیری با اشاره به ضرورت اجرای فلسفه باشگاه ذوب آهن بیان کرد: در هر ۴ رشته‌ای که اخیرا اضافه کردیم، از بازیکنان بومی استفاده خواهیم کرد. همانند والیبال که اکثر بازیکنان و کادر ما بومی بوده‌اند. در فوتبال هم سعی داریم با ارتقای سطح، تعداد بازیکنان بومی خود را افزایش دهیم و به استراتژی باشگاه پایبند بمانیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=64566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.