13
در گفت‌وگو با سرمربی جدید ذوب آهن اصفهان

مینا امینی: زهرا خواجوی ۲ سال دیگر با ما قرارداد دارد | الهام فرهمند؟ نه تایید، نه رد

  • کد خبر : 64647
  • 13 مرداد 1400 - 21:04
مینا امینی: زهرا خواجوی ۲ سال دیگر با ما قرارداد دارد | الهام فرهمند؟ نه تایید، نه رد
سرمربی جدید ذوب آهن اصفهان شائبه حضور الهام فرهمند در جمع گاندوها را رد نکرد و همچنین در واکنش به درخواست خروج خواجوی از این تیم گفت که او همچنان بازیکن ما است.

به گزارش ” آی دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ باشگاه ذوب آهن پس از کسب نتایج ضعیف فصل گذشته، زودتر از سایر تیم‌ها به استقبال فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان رفت. گام اول تغییرات در رأس کادر فنی بود. مینا امینی به اردوی گاندوها آمد تا پیام آور قهرمانی باشد.

امینی سابقه درخشانی در حوزه فوتبال دارد و علاوه بر حضور مؤثر به عنوان دستیار مجید جلایی در فوتبال مردان، سابقه حضور روی نیمکت پاس همدان در فوتبال زنان را نیز دارد.

او یک تیم بالای جدولی را در اختیار گرفته و بر این موضوع واقف است که هواداران سبزپوشان توقعی جز بهبودی عملکرد سال‌های قبل را از این تیم ندارند.

بهناز طاهرخانی-شهرداری-بم-برابر-ذوب-آهن-لیگ-برتر-فوتبال-بانوان

مینا امینی در خصوص پذیرفتن سمت سرمربیگری باشگاه ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: در ابتدا هیچ مربی‌ای ناگهانی وارد حوزه فوتبال زنان نمی‌شود مگر اینکه دانش و تخصص لازم را در آن داشته باشد.

سرمربی جدید تیم ذوب آهن ادامه داد: پس از جلساتی که با سران باشگاه ذوب آهن برگزار کردیم، تصمیم بر این شد که در فصل آتی لیگ برتر فوتبال زنان، روی نیمکت باشگاه ذوب آهن حضور داشته باشم.

وی ضمن پذیرفتن عملکرد نه‌چندان خوب باشگاه ذوب آهن در فصل قبل عنوان کرد: این تیم سال گذشته روند پر فراز و فرودی را پشت سر گذاشته و موفق به حضور در جمع ۴ تیم نهایی نشد. ما در تلاش هستیم تا نتایج و رتبه پایان فصل را در مغایرت با آنچه که در گذشته پیش آمده رقم بزنیم.

امینی با بیان اینکه هیچ وعده‌ای در روز اول نمی‌دهد، متذکر شد: من تعهد کاری به باشگاه خواهم داشت؛ اما وعده خاصی نمی‌دهم. رسیدن به یک نقطه خاص و از پیش تعیین شده جزء اهداف نیست و هیچ چیز را نمی‌توان پیش بینی کرد و قول رسیدن به آن داد.

سرمربی تیم فوتبال زنان ذوب آهن در خصوص لیست ورودی و خروجی بازیکنان ذکر کرد: جا نداشتن بازیکنی در تیم ما، به منزله بی کیفیتی او نیست. طی جلساتی که با اعضای باشگاه داشته‌ایم، صحبت‌هایی در خصوص نقل و انتقالات شده است.

او از اعلام نام بازیکنان ورودی و خروجی امتناع کرد و گفت: فعلاً قصد رسانه‌ای کردن چیزی را نداریم. خبرهای مربوط به این بخش در اختیار مدیر روابط عمومی باشگاه قرار می‌گیرد و در آینده اعلام خواهد شد.

امینی شائبه حضور الهام فرهمند در جمع گاندوها را رد نکرد و تصریح کرد: همان‌طور که گفتم این مسائل کاملاً درون باشگاهی است و صرفاً نتایج تصمیمات باشگاه از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد. به زودی تیمی متشکل از بازیکنان بومی و غیر بومی سروشکل خواهد گرفت.

سرمربی تیم ذوب آهن در پاسخ به سؤالی مبنی بر تقاضای زهرا خواجوی برای خروج از تیم و پیوستن به شهرداری بم، بیان کرد: زهرا خواجوی از همان زمان که به عنوان مدافع در پاس همدان حضور داشت، شاگرد من بود. او اکنون ۲ سال دیگر با باشگاه ذوب آهن قرارداد دارد و بازیکن ماست.

وی با اشاره به مصائب کار در حوزه فوتبال زنان، خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه کاری که در فوتبال آقایان دارم، اصولاً نقل و انتقالات در حوزه فوتبال زنان بسیار سخت‌تر از آقایان است. برخی مسائل با توجه به حساسیت دخترها تا لحظه آخر رسانه‌ای نمی‌شود.

امینی همچنین یادآور شد: پیش‌تر در فوتبال زنان حضور داشتم اما بنا بر دلایلی از این حوزه بیرون رفتم. اکنون با هم اندیشی کادر فنی و با غیرت بازیکن‌های مان در تلاش هستیم تا نتایج چند فصل اخیر را جبران کنیم و ثبات برسیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=64647
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.