13
در گفت‌وگو با خانم گل لیگ برتر فوتبال بانوان

افسانه چترنور: سیرجان برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا سراسر انگیزه است

  • کد خبر : 65038
  • 21 مرداد 1400 - 15:22
افسانه چترنور: سیرجان برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا سراسر انگیزه است
خانم گل لیگ برتر فوتبال ایران ضمن اشاره به اینکه شهرداری سیرجان نخستین نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی است، گفت که با برنامه در تورنمنت‌های داخلی و خارجی حضور می‌یابیم.

به گزارش ” آی دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ افسانه چترنور یکی از بازیکنان کلیدی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان است که فصل قبل با این تیم علاوه بر کسب جام قهرمانی، به عنوان فردی خانم گل لیگ نیز دست یافت.

چترنور با ۱۹ گل زده نقش پر رنگی در مسیر قهرمانی دختران کرمان داشت و اکنون آماده حضور در بالاترین سطح مسابقات فوتبال بانوان در قاره کهن است. تیم شهرداری سیرجان به عنوان تنها نماینده ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا حاضر است و به زودی به مصاف رقبایش می‌رود.

افسانه چترنور در گفت‌وگو با آژانس ورزش زنان ایران اظهار کرد: شهرداری سیرجان با تیم‌های قدرتمندی از کشورهای اردن، ازبکستان و هندوستان هم گروه است و کار بسیاری سختی در اولین حضور خود در این رقابت‌ها دارد.

خانم گل لیگ برتر فوتبال بانوان ایران افزود: تیم شهرداری سیرجان فصل قبل به عنوان قهرمانی رقابت‌ها رسید. اکنون ما به عنوان تنها نماینده ایران، برای اولین بار، جواز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرده‌ایم. کار بسیار سختی در این رقابت‌ها داریم اما با انگیزه در آن حاضر می‌شویم.

وی با بیان اینکه اردن به عنوان میزبان این گروه انتخاب شده، تصریح کرد: در آبان ماه به مصاف رقبای خود خواهیم رفت. بنیادکار تیم قدرتمندی در گروه ماست. باید لیگ داخلی و رقابت‌های خارجی را با برنامه پیش برویم تا در هردو رقابت موفق باشیم.

چترنور در ادامه گریزی به وضعیت حال حاضر تیم ملی فوتبال بانوان ایران زد و درباره وضعیت آن تشریح کرد: با تیم ملی مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا را در پیش داریم. ایران با دو تیم بنگلادش و اردن هم گروه است. رقابت ما در گروه G به میزبانی کشور بی طرف یعنی ازبکستان برگزار خواهد شد.

مهاجم تیم شهرداری سیرجان در خصوص تمرینات و دیدارهای تدارکاتی تیم ملی، خاطر نشان کرد: در این مدت اردوهای آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و دو بازی تدارکاتی بین‌المللی با تیم‌های ازبکستان و بلاروس انجام دادیم. این بازی‌ها برای کادر فنی از لحاظ ارزشیابی بازیکنان بسیار اهمیت داشت.

او در پاسخ به سؤالی مبنی بر هدف تیم ملی در ماه‌های آینده، پاسخ داد: کادر فنی با بررسی نقاط ضعف و قوت بازیکنان در این مسابقات پیشین سعی دارند که تیم آماده‌ای را، راهی مسابقات پیشرو کنند تا بتوانیم برای اولین بار جواز صعود به مرحله پایانی جام ملت‌های آسیا را به‌دست آوریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=65038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.