14
دست و پا شکسته در لیگ برتر حاضر می‌شوند؟

تنهایی در شهر بسکتبال | شهرداری گرگان زیر بار حمایت از زنان نمی‌رود

  • کد خبر : 65686
  • 30 مرداد 1400 - 18:50
تنهایی در شهر بسکتبال | شهرداری گرگان زیر بار حمایت از زنان نمی‌رود
گرگان، شهر بسکتبال هنوز نمی‌داند که در لیگ برتر بسکتبال زنان تیمی خواهد داشت یا نه. مشکل، بی پولی است. گرگان اگر هم بیاید، تصویری کمرنگ خواهد داشت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران، تصویر شور بسکتبالی لیگ برتر ۹۸ به‌تدریج در حافظه بسکتبال زنان ایران کمرنگ می‌شود. در گرگان، اگر تماشاگران از سالن دورند، پولی هم برای تیمداری ایده آل وجود ندارد.

پس از حضوری نه چندان موفق در لیگ ۹۹ با تیمی متحول شده، دختران گرگان حالا برای حضور در لیگ برتر بسکتبال زنان ۱۴۰۰ با اما و اگرهای بیشتری مواجه‌اند و بی پولی، درد بزرگ تیم گرگان است.

هیئت بسکتبال استان گلستان متولی تیم بسکتبال زنان گرگان است. آن‌ها تلاش کرده‌اند اسپانسری برای حمایت از تیم زنان بیابند اما مشکلی حل نشده است.

در گرگان، تیم مردان شهر یک اولویت است. شهرداری گرگان از تیم بسکتبال مردان در لیگ برتر حمایت می‌کند و این تیم را برند شهر می‌داند اما زیر بار تخصیص بودجه برای تیم زنان نمی‌رود در حالی که هزینه‌های تیم زنان نسبت به تیم مردان بسیار پایین‌تر است.

در شرایطی که حدود یک ماه به آغاز فصل جدید لیگ برتر بسکتبال زنان مانده، تیم گرگان نه اسپانسر دارد، نه مربی و نه تیم سازمان یافته‌ای. در گرگان، تصمیم گیرندگان بسکتبال استان هنوز امیدوارند طی روزهای آینده اتفاق مثبتی رخ دهد اما زمان برای تیم، بی‌نهایت نیست.

گرگان شهر بسکتبال است و اگر با تیمی شایسته وارد لیگ شود، نه تنها به گرگان که به بسکتبال زنان ایران اعتبار می‌بخشد.

کرونا و اقتصاد بیمار، گریبان ورزش ایران و از جمله بسکتبال گلستان را گرفته است. اتفاقی معجزه‌وار در پیش است یا گرگان را در بهترین حالت با تیمی “صرفاً جهت حضور” در لیگ ۱۴۰۰ می‌بینیم؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=65686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.