14
در ترکیب تیم‌های قطری و اماراتی حاضر شدند

پایان چالش خواهران شهسواری در لیگ عرب با حضور روی سکو

  • کد خبر : 65912
  • 01 شهریور 1400 - 12:10
پایان چالش خواهران شهسواری در لیگ عرب با حضور روی سکو
خواهران شهسواری در ترکیب تیم‌های قطری و اماراتی در لیگ عرب شرکت کردند و روی سکوهای دوم و سوم قرار گرفتند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ ندا شهسواری و سارا شهسواری، خواهران کارکشته تنیس روی میز ایران، در قالب ۲ تیم عربی در مسابقاتی با عنوان لیگ عرب شرکت کردند.

لیگ عرب، نه یک رویداد رسمی اما مسابقاتی با شرکت کشورهای غرب آسیا برای توسعه تنیس روی میز در میان قهرمانان این رشته در اردن بود.

ندا شهسواری، ملی پوش ۲ دوره المپیک ایران و سارا شهسواری، خواهر و یار و یاور همیشه ندا در این مسابقات حاضر بودند. اولی در تیمی قطری و دومی در تیمی عراقی.

سارا همراه با تیم الجنوب عراق به فینال رسید. الجنوب مقابل تیمی از مصر بازنده شد و در نتیجه سارا و دوستان عراقی با رتبه نایب قهرمانی این تورنمنت را تمام کردند.

ندا شهسواری نیز با تیمی قطری در نیمه نهایی برابر مصری‌ها متوقف شد. این شکست سبب شد ندا و نماینده قطر همراه با تیمی از بحرین، در جایگاه سوم مشترک لیگ عرب قرار گیرند.

دختران پینگ‌پنگ باز ایران در یکی ۲ سال اخیر به طور مقطعی برای تیم‌های باشگاهی ترک مسابقه داده‌اند اما قوانین حاکم، اجازه می‌دهد در لیگ تنیس روی میز زنان ایران نیز مسابقه دهند.

ندا در سال‌های اخیر جایگاه خود را در تیم ملی حفظ کرده است اما سارا شهسواری که یکی از بازیکنان نسل گذشته ایران محسوب می‌شود ملی پوش نیست با این حال توانسته خود را در جمع برترین‌های رنکینگ ملی تنیس روی میز ایران حفظ کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=65912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.