15
گفتگو با بازیکن تیم ملی بسکتبال

فرزانه فروتن فرد : نیمکت تیم ملی، مطمئن است | حرفه‌ای زندگی می‌کنم

  • کد خبر : 66203
  • 03 شهریور 1400 - 17:04
فرزانه فروتن فرد : نیمکت تیم ملی، مطمئن است | حرفه‌ای زندگی می‌کنم
فرزانه فروتن فرد، بازیکن آینده‌دار بسکتبال ایران می‌گوید که حضورش در جمع نفرات تیم ملی بسکنبال اتفاقی نیست. او از زندگی هدفدار و با ساز و کاری حرفه‌ای حرف می زند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس زنان ورزش ایران؛ سومین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال زنان در حالی سازماندهی شده که نام فرزانه فروتن فرد در بین ۱۷ بازیکن حاضر در اردو دیده می‌شود.

فرزانه فروتن فرد فصل گذشته در تیم پالایش نفت آبادان بازی می‌کرد اما در فصل جدید با تیم خوزستانی تمدید نکرد تا به تهران بیاید و دوران حرفه‌ای خود را در پایتخت دنبال کند.

فرزانه فروتن در گفتگو با آژانس ورزش زنان ایران می‌گوید: از زمان تحصیلم در مدرسه به بسکتبال علاقه مند شدم و همیشه، تمرین تیم بسکتبال مدرسه را نگاه می‌کردم. در نهایت به تیم دعوت شدم و تیم مدرسه در آن سن و سال، برای یک تازه کار، یک تیم بزرگ است.

او ادامه داد: در همان دوره اول شرکت در مسابقات مناطق آموزش و پرورش، برای تیم استانی انتخاب شدم و بعد از آن، زیر نظر معصومه ترک زبان به مسابقات کشوری رفتم و دو سال هم برای استان تهران بازی کردم. در نهایت به تیم ملی جوانان دعوت شدم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: یک زندگی کاملاً حرفه‌ای را دنبال می‌کنم و هدف‌گذاری مناسب دارم. علاوه بر آن با توجه به اینکه دو سال گذشته، ۱۳ بازیکن به مسابقات برون مرزی اعزام شدند، تیم ملی را دور از دسترس نمی‌دیدم و همیشه تلاشم برای رسیدن به این هدف بیشتر از گذشته می‌شود.

فروتن فرد ادامه داد: زندگی حرفه‌ای شامل تغذیه، تمرین، خواب کافی و تمام کارهایی می‌شود که یک ورزشکار حرفه‌ای باید انجام ب دهد. با وجود اینکه معنای حرفه‌ای بودن در ایران با آمارهای جهانی همخوانی ندارد، اما همیشه سعی کرده‌ام در بالاترین سطح بمانم.

وی با بیان اوضاع مساعد اردوها عنوان کرد: تمرینات زیر نظر سرمربی تیم شایسته متشرعی در مسیر مثبت پیش می‌رود. از سوی دیگر، مربی تیم آزاده زمان پور است که سه فصل پیش با او در تیم دانشگاه آزاد قهرمان لیگ شدم. نیمکت ما از نظر فنی، وضع خوبی دارد.

کرونا سبب شد ورزشکاران رشته‌های تیمی با مشکلاتی جدی روبرو شوند. فرزانه فروتن فرد می‌گوید این موضوع برایش یک چالش بوده اما با آن کنار آمده است: “درست است که استرس ابتلا به این بیماری وجود دارد، اما زندگی در جریان است و نمی‌شود دست از تمرین کردن کشید.

فروتن فرد در پایان گفت: عقیده دارم اگر در زندگی‌ات هدف داشته باشی، به آن می‌رسی و درست است که موفقیت فقط به تلاش نیست، اما من تمام تلاشم را می‌کنم تا به اهدافم برسم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=66203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.