18
با وجود سه سال موفق در بسکتبال رقم خورد

خداحافظی نامی نو با تیمداری | برای تبلیغ الویه پول داریم ، برای بسکتبال نه!

  • کد خبر : 66441
  • 08 شهریور 1400 - 20:40
خداحافظی نامی نو با تیمداری | برای تبلیغ الویه پول داریم ، برای بسکتبال نه!
نامی نو از حضور در لیگ برتر بسکتبال زنان انصراف داده است و نام این تیم در فهرست تیم های حاضر در لیگ به چشم نمی خورد. فعالیت باشگاه اصفهانی در ورزش زنان در حال کاهش است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ باشگاه نامی نو اصفهان در اتفاقی غیر منتظره از تیمداری در لیگ برتر بسکتبال زنان کناره گیری کرد. این اتفاق پس از آن رخ می دهد که نامی نو سه سال موفق را در بسکتبال داشته است.

نامی نو در مورد این اتفاق نه توضیحی داده است و نه بیانیه ای در خروجی های رسمی خود منتشر کرده است. خروج از لیگ بسکتبال، موقعیت بسکتبال زنان اصفهان را متزلزل می کند حتی با وجود این که سپاهان به لیگ برتر راه یافته است.

نامی نو اصفهان در سال های اخیر در 3 رشته بسکتبال، فوتسال و اسکواش در سطح لیگ برتر تیمداری می کرد. تنها قهرمانی نامی نو در این دوران توسط فوتسالی ها به دست آمد به طوری که تیم پرستاره شهناز یاری در لیگ 97 قهرمان شد.

بسکتبال اما با سپیده جعفری و آزاده زمان پور گرچه هرگز قهرمان نشد اما همواره تیمی قدرتمند در لیگ برتر بود. بعید به نظر می رسد حذف زودهنگام فصل گذشته تیم بسکتبال از لیگ برتر در این تصمیم نقش داشته باشد.

اخبار واصله از اصفهان می گوید نامی نو در پی کاهش هزینه های خود تیم بسکتبال را منحل کرده است و بعید نیست این سیاست در مورد تیم فوتسال نیز منجر به اتفاقات ناگوار شود. این در حالی است که افزایش توان تولید در نامی نو این اتفاق را سوال برانگیزتر جلوه می دهد.

گروه صنایع غذایی نامی نو در یک سال اخیر، هزینه هنگفتی را بابت تبلیغات به رسانه ملی پرداخت کرده است اما فعالیت های نامی نو در حوزه ورزش قهرمانی نه تنها توسعه نیافته بلکه تنزل هم کرده و این موضوع، اتفاقی نیست.

ستاره های تیم بسکتبال نامی نو مشتریان زیادی خواهند داشت اما واضح است که بسکتبال اصفهان یکی از نقاط امید خود را برای انگیزه بخشی به دختران بسکتبالیست جوان خود از دست داده است.

نامی نو پیش از این که قدمت بسکتبالی ذوب آهن و برنامه ریشه دار سپاهان را در بسکتبال مورد تهدید قرار دهد راهش را گرفت و رفت تا چشم اصفهان همچنان به قطب های سبز و طلایی شهر باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=66441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.