14
بسکتبالیست ایرانی چرا به قطر رفته است؟

کیمیا یزدیان طهرانی : جدایی از بهمن؟ به کار در فضای جدیدی نیاز داشتم

  • کد خبر : 66778
  • 13 شهریور 1400 - 18:02
کیمیا یزدیان طهرانی : جدایی از بهمن؟ به کار در فضای جدیدی نیاز داشتم
کیمیا یزدیان طهرانی ستاره تیم بسکتبال گروه بهمن این روزها در قطر حضور دارد اما این حضور، طولانی نیست. او به زودی ایران باز می گردد تا به تیم جدیدش، شیمیدر ملحق شود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ کیمیا یزدیان طهرانی یکی از بازیکنان جدید تیم بسکتبال شیمیدر قم است که تیمی تازه وارد به لیگ برتر بسکتبال زنان به شمار می‌رود.

یزدیان طهرانی پس از دورانی درخشان در گروه بهمن و قهرمانی در دو فصل اخیر لیگ برتر، این تیم را به مقصد شیمیدر ترک کرد. تیمی که حداقل به صورت اسمی، نماینده قم در لیگ بسکتبال بانوان است.

یزدیان درباره این انتخاب می‌گوید: “دوران خوبی را در گروه بهمن داشتم. ما قهرمان شدیم و اتفاقات شیرینی در بهمن برایم رخ داد اما زمان، زمان تغییر بود. نیاز داشتم که وارد فضای تازه‌ای شوم و کار در شیمیدر برایم جذاب به نظر آمد.”

بازیکن دعوت شده به تیم ملی گفت: ” می‌خواستم در تیم جدید و با مربی جدیدی کار کنم. شیمیدر یک تجربه تازه برای من است. فراموشی روزهای خوش گذشته ممکن نیست اما حالا رو به جلو نگاه می‌کنم و می‌خواهم در شیمیدر هم مثمرثمر باشم.”

حضور کیمیا یزدیان طهرانی در قطر این روزها سؤال برانگیز است. کیمیا می‌گوید: “فدراسیون بسکتبال قطر برای حضور در مسابقات اتحادیه عرب نیز به بازیکنی در پست ۴ داشت و این موضوع به من پیشنهاد شد. برای مدتی اینجا هستم تا به تیم قطر کمک کنم.”

او ادامه داد: “وضعیت بسکتبال زنان قطر با ایران قابل قیاس نیست و اینجا لیگی وجود ندارد. مسابقات اتحادیه عرب هم مسابقات ملی نیست و تیم‌ها می‌توانند از بازیکنان خارجی استفاده کنند و به همین دلیل من برای کمک به قطر اینجا هستم.”

بازیکن فصل گذشته بهمن تاکید کرد: “سفر به قطر، سفری کوتاه است. در دهه پایانی شهریور به ایران بازمی‌گردم و به تمرین شیمیدر ملحق می‌شوم. قراردادم با شیمیدر هم یک ساله است.”

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=66778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.