9
مهرام قصد انصراف از لیگ بسکتبال زنان را دارد

تیمداری مهرام روی هوا | زخم تصمیمات یک شبه روی تن بسکتبال

  • کد خبر : 66793
  • 13 شهریور 1400 - 19:41
تیمداری مهرام روی هوا | زخم تصمیمات یک شبه روی تن بسکتبال
در اتفاقی عجیب و نادر، مهرام تصمیم گرفته در لیگ برتر بسکتبال زنان تیمداری نکند. اگر مدیران مهرام از این تصمیم صرف نظر نکنند این اتفاق را برای همیشه در کارنامه خود خواهند داشت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ نام مهرام نه تنها در صنعت محصولات غذایی بلکه در بسکتبال ایران یک برند است اما حالا زخم تازه روی تن بسکتبال درست از همان جایی می‌آید که انتظارش را نداشته‌ایم.

مهرام پس از یک سال تیمداری موفق در لیگ برتر بسکتبال زنان که با نایب قهرمانی در لیگ ۹۹ همراه شد در تصمیمی یک شبه و آنی اعلام کرده که نمی‌خواهد در لیگ برتر بسکتبال بانوان تیمداری کند.

این تصمیم مدیریتی پس از آن اتخاذ شده که مهرام چند روز قبل در قرعه کشی لیگ برتر شرکت کرده است، کادر فنی و بازیکنان آن آماده آغاز تمرینات هستند و به اعتبار مهرام، برنامه‌ای جز حضور در این تیم در لیگ ۱۴۰۰ ترسیم نکرده‌اند.

رأس هرم مدیریتی مهرام برای این تصمیم ممکن است دلایلی از نظر خود، موجه داشته باشد اما این تصمیم از نظر زمانی، با هر منطقی، غیرمنصفانه و عامل بی اعتباری نام بزرگ مهرام است.

این تصمیم، به بلاتکلیفی بازیکنان و مربیانی می‌انجامد که در فاصله سه هفته به آغاز لیگ نه تیمی دارند و نه از آینده خود در این فصل باخبرند. مهرام، سال‌ها به بسکتبال ایران خدمت کرده اما حالا با چنین تصمیمی در مورد مهرام فکرهای دیگری خواهیم کرد.

مهرام، پیش از پافشاری بر هر تصمیمی، به اعتبار نام خود و نیز لطمه‌ای که در صورت انصراف قطعی به بازیکنان، مربیان و بسکتبال زنان وارد می‌آید بیندیشد. شاید حالا وقت آن رسیده که برای تیم‌های کم بنیه و ثابت قدم لیگ برتر بسکتبال بانوان، احترامی دوچندان قائل باشیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=66793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.