13
در حاشیه هفته نخست لیگ برتر بسکتبال زنان

متشرعی : در تیم پرمهره، کار مربی دشوارتر است | شیمیدر هنوز هماهنگ نیست

  • کد خبر : 67934
  • 31 شهریور 1400 - 18:50
متشرعی : در تیم پرمهره، کار مربی دشوارتر است | شیمیدر هنوز هماهنگ نیست
شایسته متشرعی سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر پس از کسب اولین پیروزی در لیگ برتر بسکتبال زنان درباره بازی تیمش برابر امرتات توضیح داد.

شایسته متشرعی در گفتگو با “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران درباره نخستین پیروزی شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال زنان اظهار کرد: تیم ما به عنوان اولین بازی، عملکرد خوبی داشت اما هنوز از سطح ایده آل و مورد انتظار از تیم دور هستیم و باید بیشتر تلاش کنیم.

وی افزود: تیم امرتات، تیمی جوان، پرتلاش و باانگیزه بود. برای امرتات برنامه داشتیم و بازی را تحت کنترل گرفتیم. هدفمان در این بازی، صرف نظر از پیروزی، هماهنگی بیشتر بین بازیکنان استارتر و نیمکت بود.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر اذعان کرد: در تیمی که پرمهره باشد، کار برای مربی سخت است. از سوی دیگر، هماهنگی موضوعی است که باید روی آن کار کنیم. بازیکنان ما، دو به دو هم تیمی بوده‌اند و تبدیل این گروه به یک تیم منسجم و هماهنگ به سرعت، امکان‌پذیر نیست.

متشرعی عنوان کرد: اطمینان دارم که ما بازی به بازی بهتر می‌شویم. هفته آینده باید با گروه بهمن بازی کنیم و ایمان دارم که بازی خوبی خواهد شد. باید کم اشتباه و باهوش باشیم و در این صورت قادر به برد خواهیم بود.

سرمربی تیم شیمیدر در پاسخ به سوالی درباره وضعیت آیدا گل محمدی بازیکن جوان شیمیدر گفت: او یک بازیکن باپشتکار بالا و باانگیزه است. هدف ما این است که سطح او را ارتقا دهیم. به او اعتقاد دارم و او فرصت کافی برای بازی در ترکیب تیم خواهد داشت اما باید از این فرصت بهره ببرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=67934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.