15
هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان

شیمیدر ۷۶ گروه بهمن ۵۶ | انهدام قهرمان در کوارتر اول

  • کد خبر : 68187
  • 02 مهر 1400 - 19:59
شیمیدر ۷۶ گروه بهمن ۵۶ | انهدام قهرمان در کوارتر اول
در مهم ترین دیدار هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان، تیم شیمیدر قم در جدال برابر گروه بهمن مدافع عنوان قهرمانی به پیروزی رسید.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ در آخرین دیدار گروه یک از هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز جدال تیم های مدعی قهرمانی شیمیدر قم و گروه بهمن با پیروزی شیمیدر و شاگردان شایسته متشرعی به پایان رسید تا شیمیدر 4 امتیازی شود.

در این بازی در تالار بسکتبال آزادی تهران ، شیمیدر پس از غلبه بر امرتات در نخستین گام، مقابل تیم قهرمان فصل گذشته قرار گرفت و به لطف درخشش ستارگان پرشمارش 80 بر 50 و به راحتی فاتح مسابقه ای شد که پیش از برگزاری، به نظر می رسید بازی نزدیک تری باشد.

یک شروع رویایی از شیمیدر در کوارتر اول نفس گروه بهمن را گرفت و کمر این تیم را شکست. در کوارتر نخست شیمیدر 28 بر 10 پیروز شد و اختلاف 18 امتیازی در مسابقه ای در این سطح و برابر تیمی با شاخص های شیمیدر، اختلافی نیست که دیگر به سادگی قابل جبران باشد.

مدافع عنوان قهرمانی گرچه در کوارتر دوم با یک پوئن اختلاف برنده بود اما در مجموع نیمه نخست را با 17 امتیاز اختلاف، بازنده به رختکن رفت. در کوارتر سوم، شیمیدر دوباره سوار بر بازی شد و در این کوارتر با 7 پوئن اختلاف پیروز شد و اختلاف امتیاز را باز هم بیشتر کرد.

گروه بهمن، مایوس قدم به آخرین کوارتر گذاشت. در حالی که تیم فریناز طائرپور شکست را پذیرفته بود شیمیدر نیز به آب و آتش نزد و پیروزی را در چنگ خود حفظ کرد.

کوارتر پایانی تحت تاثیر این اتمسفر، در نهایت به سود گروه بهمن پایان یافت اما این شیمیدر، تیم تازه وارد به لیگ برتر بود که به دومین برد خود دست پیدا کرد و صدرنشین گروه یک شد. برای هر دو تیم، این تازه اول راه است.

از نکات برجسته این بازی، اولین حضور کیمیا یزدیان طهرانی برابر تیم سابقش گروه بهمن بود.

جزئیات بازی

نتایج کوارترها: 28 بر 10 | 15 بر 16 | 25 بر 18 | 8 بر 12

داوران: مریم دهستانی، لیلا علیمرادی و شبنم دهقانی

امتیازات شیمیدر : آناهیس خداوردیان (16) تینا عیساییان (14) شادی عبدالوند (12) آیدا گل محمدی (9) معصومه اسماعیل زاده (7) مهسا تقی زاده (7) فائزه شهریاری (3) وانه خیچومیان (3) ساناز اسکندری (3) کیمیا یزدیان طهرانی (2)

امتیازات گروه بهمن: آنا بهشتیان (21) یاسمن محمدی (16) دلارام وکیلی (6) عسل نسترن تهرانی (5) ریحانه حشمتی (4) روژانو محمودی (3) شکیبا کائید (1)

دبل دبل : –

امتیاز آورترین بازیکن میدان : مریم شیربازی  (امرتات)

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=68187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.