13
به مناسبت حال خوب ستاره سرعتی پالایش نفت آبادان

ساغر آجیلی و بازگشت درخشان | پایان عصر بی‌اعتمادی

  • کد خبر : 68627
  • 08 مهر 1400 - 12:35
ساغر آجیلی و بازگشت درخشان | پایان عصر بی‌اعتمادی
ساغر آجیلی بازیکن باتجربه پالایش نفت آبادان در بازگشت به این تیم در اولین بازی رسمی امتیازآورترین بازیکن میدان بود. آمار او معنا دار بود. 26 امتیاز و 38 دقیقه حضور در میدان.

به گزارش دختران قهرمان؛ پالایش نفت آبادان در اولین بازی در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال زنان به آسانی برابر پاز پیروز شد در حالی که ساغر آجیلی چهره اول این بود.

دو سال حضور در گروه بهمن، گرچه برای ساغر با دو قهرمانی همراه شد اما او در این مدت دختری تقریباً چسبیده به نیمکت بود و فرصت کمی برای بازی داشت.

در گروه بهمن، ساغر آجیلی گزینه‌ای برای بازی‌های آسان بود. او در بازی‌های بزرگ مورد اعتماد نبود و آمار زمان حضورش در میدان در فصل گذشته گواه همه چیز است.

این روند به تدریج مسیر زندگی حرفه‌ای بازیکن باتجربه را به سمتی می‌برد که ممکن بود اعتماد به نفس او را تحت تأثیر قرار دهد.

به طور کلی، او پس از جدایی از پالایش نفت آبادان در انتهای لیگ ۹۶، سه فصل پرآفت و خیز را پشت سر گذاشت. سال اول در نامی نو با اصفهانی‌ها به مشکل خورد و در دو سال بعد، با وجود قهرمانی به ندرت بازی می‌کرد.

گرچه این انتقاد به ساغر آجیلی بابت انتخابی اشتباه در پیوستن به گروه بهمن وارد است اما او این اشتباه را با یک تصمیم منطقی یعنی جدایی از گروه بهمن و پیوستن به تیمی که در آن فرصت بازی به دست می‌آورد، تا حدودی پوشاند.

کسب ۲۶ امتیاز در اولین مسابقه برای پالایش نفت آبادان، حضور در میدان در ۳۸ دقیقه از زمان مسابقه و نقش روشن در روند تاکتیکی تیم نشان داد ساغر آجیلی، نه مهره‌ای از دست رفته که سلاحی پنهان و تعیین کننده برای تیمی است که به او اعتماد می‌کند.

افزون بر توانمندی‌های فنی ساغر آجیلی و سرعت ویرانگر او در ضد حملات، کاریزمای آجیلی یک امتیاز مثبت برای پالایش نفت آبادان ایجاد می‌کند.

در آبادان او به همراه دوستان سابق احساس خوبی دارند و این احساس آرامش بیش از هر کس به سود پالایش نفت آبادان است که رقابتی پیچیده در مراحل بالای لیگ خواهد داشت.

مصاف او در ماه‌های آینده برابر مربیانی که از اعتماد به او کاسته‌اند جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=68627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.