13
  لیگ برتر بسکتبال بانوان

سپاهان اصفهان ۶۶ پاز ۵۶ | آغاز سپاهان با پیروزی در لیگ برتر

  • کد خبر : 68691
  • 09 مهر 1400 - 18:04
سپاهان اصفهان ۶۶ پاز  ۵۶ | آغاز سپاهان با پیروزی در لیگ برتر
سپاهان در آغاز راه خود در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال بانوان توانست پاز را شکست دهد. آمار درخشان سیمین حبیبی عصر برای فرار پاز از شکست کفایت نکرد.

به گزارش دختران قهرمان؛ دیدارهای هفته دوم از گروه دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار شد و طی آن سپاهان اصفهان ۶۶ بر ۵۶ برابر پاز تهران پیروز شد.

سپاهان در این بازی در همان نیمه اول کار را تمام کرد و با برتری ۱۷ بر ۱۲ و ۲۱ بر ۱۴ کوارترهای اول و دوم را به سود خود پایان داد. پاز با از دست دادن نیمه اول، مسیر دشواری برای بازگشت داشت.

در کوارتر سوم پاز با برتری ۱۳ بر ۱۰ به بازگشت در کوارتر پایانی امیدوار شد اما سپاهان این امید را در نطفه خفه کرد و در آخرین کوارتر با پیروزی ۱۸ بر ۱۷، دو امتیاز بازی را به جیب زد.

سیمین حبیبی عصر بازیکن گارد تیم پاز در این بازی با ۲۵ امتیاز و ۱۳ ریباند در مدت ۳۸ دقیقه حضور در میدان دبل دبل کرد و امتیازآورترین بازیکن میدان نیز لقب گرفت.

امتیازاتی که سیمین حبیبی عصر به دست آورد از جمع همه امتیازات سایر بازیکنان پاز بیشتر بود اما نتوانست به پیروزی پاز کمکی کند و ارتشی یک نفره بود.

سحر گودرزی گارد رأس سپاهان نیز در این بازی با ۱۷ امتیاز، ۶ ریباند، ۷ پاس گل و ۴ توپ ربایی روز فوق‌العاده‌ای برای تیم اصفهانی داشت.

همچنین نقش سمیه ثابت زاده بازیکن جدید سپاهان با کسب ۱۵ امتیاز قابل توجه بود. زهرا حق جو نیز ۱۷ ریباند برای سپاهان ثبت کرد و ملکه ریباند این بازی بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=68691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.