13
لیگ برتر بسکتبال بانوان

اکسون ۵۹ پالایش نفت آبادان ۵۷ | اکسون از شکست، پیروزی ساخت

  • کد خبر : 68709
  • 09 مهر 1400 - 19:30
اکسون ۵۹ پالایش نفت آبادان ۵۷ | اکسون از شکست، پیروزی ساخت
در ادامه هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان، اکسون بازی بزرگ هفته را به سود خود پایان داد و شکست برابر پالایش نفت آبادان را به پیروزی تبدیل کرد.

به گزارش دختران قهرمان؛ هفته دوم دیدارهای گروه دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران پایان یافت و تیم اکسون برنده بازی بزرگ برابر پالایش نفت آبادان بود.

اکسون با هدایت آزاده زمان پور امروز در شرایطی که تا مقطعی از کوارتر چهارم نیز همچنان از پالایش نفت آبادان عقب بود بازی را برگرداند و ۵۹ بر ۵۷ پیروز این مسابقه شد.

در کوارتر نخست اکسون ۱۸ بر ۱۶ پیروز میدان بود و در کوارتر دوم که می‌توان آن را کوارتر اشتباهات نام نهاد در جریان موقعیت سوزی‌های دو تیم، اکسون ۸ بر ۷ برنده این کوارتر شد و با ۳ پوئن برتری نیمه نخست را به پایان برد.

نیمه دوم اما شرایط متفاوتی داشت. پالایش نفت آبادان در کوارتر سوم طوفانی عمل و اختلاف را جبران کرد. شاگردان مدینه آلبوعلی در کوارتر سوم ۸ پوئن بیشتر از حریف گرفتند و با برتری ۵ امتیازی قدم به کوارتر چهارم گذاشتند اما اکسون قصد شکست نداشت.

در یک چهارم پایانی مسابقه، اکسون بازی باخته را با برد عوض کرد و با پیروزی ۱۸ بر ۱۱ در نهایت، ۵۹ بر ۵۷ مسابقه را به سود خود پایان داد دومین برد فصل را دشت کرد.

شیدا شجاعی فصل گذشته پالایش نفت آبادان این بار برابر تیم سابقش درخشید. او با کسب ۱۰ امتیاز و ۱۱ ریباند به همراه ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی از خوب‌های اکسون بود.

نگین رسولی ستاره جوان اکسون اما امتیازآورترین بازیکن میدان بود. او در ۳۴ دقیقه حضور در زمین، ۲۲ امتیاز کسب کرد. فرزانه فروتن فرد بازیکن فصل گذشته نفت آبادان نیز همانند شیدا شجاعی برابر تیم سابقش خوب عمل کرد ۱۰ امتیاز و ۹ ریباند نیز داشت.

در ترکیب پالایش نفت آبادان، کاپیتان مژگان خدادادی ۱۴، ساغر آجیلی ۱۲ و مژده نظری ۱۱ امتیاز کسب کردند. الناز سیاهی نیز ۹ امتیاز به دست آورد و با ۱۵ ریباند و ۳ بلاک شات، بهترین آمار ریباند و بلاک شات تیمش را ثبت کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=68709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.